«اطمینان» به فرابورس آمد

پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت اطمینان هیوا از امروز آغاز شد و تا چهارشنبه 10 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران؛ مهدی دلبری، مدیرعامل سبدگردان هیوا در آیین اهدای لوح به صندوق «اطمینان» با اشاره به آغاز پذیره‌نویسی این صندوق از امروز گفت: موضوع فعالیت اصلی این صندوق سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار ازجمله اوراق بهادار درآمد ثابت، سپرده‌های بانکی، حق تقدم سهام پذیرفته‌شده در بورس و فرابورس و گواهی سپرده کالایی بر اساس حدنصاب است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت این صندوق بر عهده سبدگردان هیواست، افزود: این شرکت سبدگردان از نیمه سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر حدود یک هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: صندوق «اطمینان» تلاش می‌کند با توجه به شرایط فعلی اقتصاد حداقل سود 24 درصدی را برای سرمایه‌گذاران خود محقق کند.

این گزارش حاکی است مدیر صندوق سرمایه‌گذاری اطمینان هیوا، شرکت سبدگردان هیواست. همچنین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری سهم آشنا متولی صندوق و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی دارا داریوش، بازارگردان «اطمینان» است. کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه نیز عهده‌دار رکن کارگزار پذیره‌نویسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *