جابه جایی بیش از ۸۰۰ میلیون مرسوله پستی در هزار روز خدمت

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: در هزار روز خدمت پست در دولت سیزدهم، بیش از ۸۰۰ میلیون مرسوله پستی جابه جا شده و ۱۸ خط پستی برای بهبود سرعت سیر مرسولات اضافه شده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست ایران؛ محمود لیایی در نشست خبری با عنوان هزار روز خدمت پست در دولت سیزدهم، افزود: نوسازی زیرساخت‌های شبکه پستی با تامین حدود ۲۰۰ خودروی سبک و سنگین و راه اندازی خط تجزیه هوشمند بسته‌ها و پاکت‌های پستی در مرکز تجزیه و مبادلات کشور، نمونه‌ای از اقدامات پست در دولت سیزدهم است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انعقاد تفاهم نامه تامین هزار و ۵۰۰ موتور برقی برای کلانشهر‌ها و استفاده از ربات‌های تجزیه گر با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و پیوستن به جمع ۵ کشور دارنده این فناوری از دیگر اقدامات پست در این هزار روز بوده است.

لیایی افزود: در این مدت بیش از ۸۰۰ میلیون مرسوله پستی جابه جا و برای نخستین بار صندوق هوشمند توزیع مرسولات پستی (لاکر) راه اندازی شد.

وی پاسخ به حدود ۱۱ و نیم میلیون درخواست خدمت احراز نشانی را از دیگر اقدامات پست در این هزار روز برشمرد و افزود: در این مدت بیش از ۳۶۸ میلیون وب سرویس کدپستی از طریق بانک اطلاعات کدپستی و پایگاه اطلاعات مکان محور استعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *