برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد آلیاژی ایران با حضور ۷۸/۵۶ درصد سهامداران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت “فولاد آلیاژی ایران” با حضور ۷۸/۵۶ درصدی سهامداران هم‌اکنون در هتل پارسیان آزادی درحال برگزاری است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ مهندس محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مجمع عنوان کرد: این شرکت در سال گذشته با به‌روزرسانی واحد نورد سنگین، سه درصد افزایش تولید داشته و تناژ تولید ماهیانه نیز در تیر و مرداد سال گذشته به علت قطع برق روند کاهشی داشته است.
کمال‌زاده افزود: راندمان ریختگری (۱) این شرکت به ۹۴.۴ درصد در سال ۱۴۰۲ رسید و میزان فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال گذشته ۱۹ درصد رشد فروش تناژ داشته است.


به گفته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، صادرات این شرکت در سال گذشته و بهار ۱۴۰۳ تحت تاثیر سیسات‌های غلط اقتصادی کاهش یافته و این شرکت تا بهبود سیاست‌های صادراتی قادر به اجرای برنامه صادراتی بلندمدت خود نیست.

وی در ادامه افزود: عمده اساس فروش این شرکت با ۳۷ درصد مختص ماشین‌سازی است. سود عملیاتی این شرکت در سال گذشته رشد پنج درصدی داشته و سود خالص شرکت نیز افزایشی بوده است.

کمال‌زاده هم‌چنین اعلام کرد که اکسیژن پلنت شرکت تا پایان مردادماه وارد مدار می‌شود هم‌چنین پروژه وایر شرکت فولاد آلیاژی ایران تا نیمه نخست سال آینده نیازمند ۴ همت سرمایه‌گذاری است اما تولید واحد یزد (۱) فولادآلیاژی ایران در هفته‌های گذشته به دلیل قطع برق به‌طور کامل قطع شده است.

شایان ذکر است، فولاد آلیاژی ایران در جهت احداث نیروگاه با اخذ موافقت اصولی بلوک ۳۳۰ مگاواتی از وزارت نیرو و صمت با روش BOT برای اجرای پروژه نیازمند حداقل ۳ همت سرمایه‌گذاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *