پیام مدیرعامل سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

مهم ترين موتور محركه اقتصاد هر کشور  بخش صنعت و معدن آن است به طوری که همواره رشد و شکوفایی اقتصاد موضوعی محوری و مورد تاکید در بیانات مقام معظم رهبری بوده است بنابراین خانواده بزرگ صنعت و معدن، خود را نسبت به رهنمودهای ایشان واجد مسوولیت خطیر و جدی می داند و تلاش دارد تا سیاست های کلی ارائه شده را پیگیری و عملیاتی کند.

آنچه مسلم است رشد و شکوفایی اقتصاد کشور مدیون خودباوری، استقلال، اندیشه های بلند، تصمیمات جسورانه و کارآمد فعالان و متخصصان عرصه جدایی ناپذیر صنعت با معدن است که با ارتباطی موثر و متقابل موجبات پویایی و توسعه روزافزون چرخه اقتصادی کشور را فراهم می کنند.

همچنین این مهم  متضمن یاری گرفتن از همت بلند و دستان پرتوان و خستگی ناپذیر کارگران عرصه صنعت و معدن است که زمینه تبلور و تجلی اندیشه‌های پویا را مهیا کرده و شکوفه‌های اقتدار و خودباوری را به ثمر می‌رساند.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه فعالان این حوزه، بویژه خانواده بزرگ شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، تلاش، همت و همدلی همه کارکنان و کارگران شرکت، روزهای روشن‌تری در انتظار این  مجموعه بزرگ معدنی باشد.

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *