برترین های بیمه های زندگی بیمه ایران در جشنواره سراسری ستارگان بیمه های زندگی معرفی می شوند

جشنواره « ستارگان بیمه­ های زندگی » با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی، از تاریخ 1403/4/1 لغایت 1403/4/31 در سراسر کشور برگزار می­ شود.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمویم بیمه ایران؛ در این جشنواره ضمن معرفی و تجلیل از 360 نماینده برتر استانی و کشوری در یک جشن باشکوه، به کارشناسان، شعب و استان‌های برتر، جوایز ارزنده و تسهیلات ویژه تعلق می­ گیرد.

ستارگان بیمه ­های زندگی باید توامان دارای بالاترین مبلغ حق بیمه وصولی و تعداد مشخص بیمه نامه صادره جدید در مدت برگزاری جشنواره باشند.

بر اساس اطلاعیه معاونت بیمه های زندگی بیمه ایران شرایط شرکت در این جشنواره برای نمایندگان برتر استانی و کشوری جنرال و بیمه­ های زندگی به شرح زیر است:

نمایندگان جنرال:

5 نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 20 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

20 نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

20 نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 200 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی:

5 نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

10 نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 30 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

10 نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل 100 فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *