استقبال جهانی از غرفه پتروشیمی شازند در نمایشگاه متاورس

 حضور پر رنگ پتروشیمی شازند در اولین نمایشگاه بین المللی متاورسی نفت، گاز و صنایع پتروشیمی با استقبال چشمگیر فعالان بازرگانی، تجار و بازدیدکنندگان خارجی همراه بود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شازند؛ اولین نمایشگاه بین المللی متاورسی نفت، گاز و صنایع پتروشیمی تا پایان تیر ماه 1403 در پلتفرم اختصاصی آلفا اکسپو برگزار می شود.
این فناوری متعلق به نسل سوم وب بوده و قابلیت های منحصر به فرد ارتباطات که در هیچ یک از پلتفرم های دیگر دیده نمی شود و قابلیت استفاده با دیوایس های مختلف رادارا بود و تکنولوژی های به کار رفته در آن شامل هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، واقعیت گسترده، واقعیت افزوده، واقعیت تلفیقی، رابطهای مغز و کامپیوتر، بلاکچین و… می باشد.
در این نمایشگاه شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی همچون آکامکو، فراری، لامبورگینی، آریا ساسول، اکو opi و… حضور داشته و به ارائه فعالیتها و محصولات خود پرداختند.
دراین بین شرکت پتروشیمی شازند با حضور پر رنگ و فعال در این نمایشگاه با توجه به تنوع محصولات صادراتی این شرکت مورد استقبال و بازدید بیش از ۴ میلیونی مشتریان و تجار خارجی قرار گرفت.
شرکت در این نمایشگاه تجربه جدیدی برای شرکت ها و صنایع به وجود آورد چراکه محدودیتهای فیزیکی، مالی، بانکی، اقتصادی، زمانی و مکانی نمایشگاه های متداول را نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *