آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس با نماد “پارس” روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس؛ بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ در استان بوشهر، شهر کنگان به آدرس برکه چوپان-هتل بزرگ نخل کنگان-طبقه پنجم-سالن همایش‌ها برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

مجمع به صورت (حضوری یا الکترونیکی) برگزار می‌گردد. سهامدارانی که تمایل دارند به صورت الکترونیکی در مجمع شرکت کنند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و ضمن اعلام حضور، سوالات خود را مطرح نمایند. باعنایت به اینکه رای گیری صرفا به روش الکترونیکی صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، این شرکت را در برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ یاری فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *