همگرایی و انسجام لازمه تحقق برنامه تولید یک میلیون تن کاتد مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همگرایی، وحدت، انسجام و هم‌افزایی را لازمه تحقق برنامه تولید یک میلیون تن کاتد مس برشمرد و گفت: همه امکانات و ظرفیت‌ها برای پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای باید بسیج شود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران؛ دکتر حسین مدرس خیابانی در جلسه هیأت مدیره شرکت مهندسی و توسعه ملی صنایع مس ایران که ظهر امروز در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: تقویت بنیه ارتباطی و هم‌افزایی ستاد و مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت متمم به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار دارد.

وی افزود: شرکت متمم در جایگاه نماینده، ناظر، مشاور و مجری کارفرما، وظیفه پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران را برعهده دارد و انتظار می‌رود با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها، برای پیشبرد پروژه‎‌های درحال اجرا تلاش کند.

دو اصل اساسی در شرکت ملی صنایع مس ایران

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه اتمام پروژه‌های توسعه‌ای به عنوان یک اولویت باید در دستورکار شرکت متمم باشد، خاطرنشان کرد: پایداری، حفظ و رشد تولید و پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای دو اصل اساسی در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران به شمار می‌رود که همه بخش‌ها برای تحقق آن باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه های توسعه ای باید به اصل استفاده از توان داخلی توجه ویژه‌ای شود، افزود: برای تحقق برنامه تولید یک میلیون تن کاتد مس باید همگرایی، وحدت، انسجام و هم‌افزایی سرلوحه کارها و اقدامات باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: شرکت متمم با ترکیب نیروی انسانی متخصص باید در برخی امور پیشرو باشد و به الگویی برای تمام بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران تبدیل شود.

وی بر ضرورت ایجاد داشبرد مدیریتی رصد و پایش پروژه های توسعه ای تاکید کرد و گفت: قراردادهای شرکت متمم از نظر حقوقی و الزامات قراردادی بیش از گذشته مورد بررسی قرار گیرد تا ضمن لحاظ شدن پیشنهادهای اصلاحی برای رفع نقاط ضعف، از شفافیت بیشتری برخوردار شود.

گفتنی است؛ در این جلسه، محسن باقری و اسماعیل سعیدی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره شرکت مهندسی و توسعه ملی صنایع مس ایران معارفه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *