گزارشی از رکورد 2ماهه ابتدایی سالجاری گهرزمین؛گهرزمین پرچمدار ثبت رکورد در تولید روزانه گندله در کشور

شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین همانگونه که در سال گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل و متخصصان این مجموعه توانست موفقیت‌ها و رکوردهای قابل‌توجهی را کسب کند؛ در سال 1403 نیز با همت و سختکوشی مهندسان و متخصصان این مجموعه؛ تولید محصولات باکیفیت بالا در بخش‌های استخراج، سنگ دانه‌بندی‌شده و همچنین تولید کنسانتره و گندله را نیز در دستور کار خود قرار داده است؛ به گونه‌ای که مطابق آمار موجود طی 2 ماهه ابتدایی سالجاری توانست رکوردهای خوبی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین که به منظور تکمیل زنجیره فولاد طرح‌های توسعه‌ای مهمی را در دستور کار خود قرار داده؛ سال 1402 پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه و چشمگیری در مسیر احداث کارخانه‌های فولادی خود داشته است. از سوی دیگر گهرزمین در تولید محصولات و همچنین فروش و توسعه بازرگانی نیز عملکرد قابل دفاع و چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار ما؛ شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین طی دو ماهه ابتدایی سالجاری نیز توانست با ثبت رکوردهای قابل‌توجه؛ همچنان پرچمدار کسب موفقیت‌های بی‌شمار و پرتکرار باشد. اواخر اردیبهشت ماه سالجاری بود که گهرزمین توانست با تولید 24هزار و 404 تن گندله در روز؛ رکورد تولید این محصول در کشور را از آن خود کند.
در ادامه؛ رکورد 2ماهه ابتدایی سال 1403 شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین به تفکیک هر ماه از نظرتان می‌گذرد.
در همین راستا شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است؛ قصد دارد پر قدرت‌تر از قبل در مسیر پیشبرد امور و افزایش تولید و فروش محصولات این شرکت حرکت کند و برگ زرین دیگری بر افتخارآفرینی‌ها و رکوردشکنی‌های خود بیفزاید.
شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین در اولین ماه سال 1403 با تولید یک‌میلیون و 20هزار و 720تن سنگ‌آهن دانه‌بندی‌شده، 663هزار و 518تن کنسانتره و همچنین 528هزار و 722تن گندله توانست رکورد تولید این مجموعه را ثبت کند.
این در حالی است که گهرزمین در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نیز توانست با تولید یکمیلیون و 21هزار و 38تن سنگ‌آهن دانه‌بندی‌شده، 665هزار و 707هزار تن کنسانتره و 530هزار و صد تن گندله؛ رکورددار تولید این محصولات به شمار رود.
نکته حائزاهمیت در این خصوص اینکه شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین با ثبت این رکوردها تنها در دو ماهه ابتدایی سالجاری توانست ثابت کند که این مجموعه وزین معدنی‌وصنعتی با مدیریت شایسته و پرسنل زحمتکش و سختکوش در تحقق شعار سالجاری و جهش تولیدی که محور اصلی این شعار است؛ با اتخاذ نقشه‌راه و استراتژی مشخص پر قدرت در حرکت است تا موفقیت‌های دیگری را رقم بزند.


معصومه صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *