توجه معادن به نیاز‌های مناطق روستایی

فرماندار میبد: معادن در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود باید به مطالبات و نیاز‌های مناطق روستایی توجه کنند.

به گزارش اقتصاد ملت؛ در نشستی با حضور میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی، مدیرکل صمت، فرماندار میبد و جمعی از فعالین حوزه معدنی شهرستان میبد، مشکلات این حوزه بررسی و بر مسئولیت اجتماعی معادن تاکید شد.

سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد گفت: معادن در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود باید به مطالبات و نیاز‌های مناطق روستایی توجه کنند.

سجادی پور خدمات پست بانک، ماشین آلات، تصفیه خانه، پارک، آموزشگاه و دوربین پلاک خوان را از نیاز‌ها و مطالبات مردم مناطق روستایی درحوزه معادن برشمرد و گفت: مقرر شد معادن با تامین ماشین آلات درمنطقه صدرآباد به دهیاری کمک کند.

وی گفت: دربحث کمربندی ندوشن مقرر شد؛ سنگ آهن صدرآباد و شرکت باربری نسبت به زیرسازی آن از طریق به کارگیری ماشین آلات کمک کنند و ماده ۲۰۳ آن هم از طریق بخشداری و فرمانداری دنبال شود.

فرماندار میبد با اشاره به مشکل تصفیه خانه سورک گفت: واگذاری تصفیه خانه سورک قرار شد ظرف یک ماه آینده با کمکی که منابع طبیعی و سنگ آهن سورک خواهند داشت انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

سجادی پور خاطرنشان کرد: نیاز‌های مدرسه سورک از سوی سنگ آهن قبل از راه اندازی آن در مهرماه سال آینده تامین خواهد شد و دروبین پلاک خوان ورودی ندوشن و تکمیل پارک اشنیز هم از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن به سرانجام خواهد رسید تا بتوانند رضایت مردم را به دنبال داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *