شرکت فولاد اکسین، برترین فولادساز خوزستانی در سال ۱۴۰۲

در بررسی عملکرد تولیدکنندگان زنجیره فولاد در کشور، تولید ۱۶ شرکت فولادی مورد بررسی قرار گرفت که در میان شرکت فولاد اکسین خوزستان برترین شرکت در میان تولیدکنندگان خوزستانی فولاد در کشور بود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ در بررسی عملکرد تولیدکنندگان زنجیره فولاد در کشور، تولید ۱۶ شرکت فولادی مورد بررسی قرار گرفت که در میان شرکت فولاد اکسین خوزستان برترین شرکت در میان تولیدکنندگان خوزستانی فولاد در کشور بود.

نکته ای بسیار حائز اهمیت در این خصوص این است که فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری به ثبات نسبی در بخش تولید رسیده و با رشد مثبتی که داشته زمینه را برای جهش تولید در این شرکت محقق کرده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با عملکرد خود در دوماهه ابتدایی امسال نیز تاکنون نشان داده که همین مسیر رو به جلو و رشد تولیدات به منظور ثبت رکوردهای تولیدی در این شرکت ادامه دارد و کارگران و تیم مدیریت این مجموعه به دنبال تحقق شعار رهبری در بحث جهش تولید هستند؛ شعاری که تاکنون نیز به‌خوبی در این شرکت محقق شده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکوردهای تولیدی بی نظیری را به ثبت برساند.

شرکت فولاد اُکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *