پازل تامین برق سرمایه گذاران لامرد، تکمیل شد

 پازل تأمین برق سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با ورود و نصب دو دستگاه ترانسفورماتور فوق توزیع به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، تکمیل شد.

 به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛ با هماهنگی با شرکت برق منطقه ای فارس دو دستگاه ترانسفورماتور به قدرت 50000 کیلو ولت آمپر به ظرفیت تامین برق این منطقه ویژه افزوده شد.

با برنامه‌ریزی و ریل گذاری صورت گرفته و به منظور افزایش ظرفیت تامین برق پایدار برای صنایع پایین دستی آلومینیوم و دیگر صنایع جدید، پروژه احداث پست برق 132.20 کیلوولت تعریف شد که هم اکنون با ورود و نصب این دو دستگاه ترانسفورماتور به پیشرفت 90 درصدی نزدیک شده است.

برای ساخت و تامین این دو دستگاه ترانسفورماتور نزدیک به 1000میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

با توجه به حساسیت ترانس ها؛ با این حجم و ابعاد و قدرت نامی ؛ عملیات جای‌گذاری این تجهیزات از طریق جک های هیدرولیکی و تراورس صورت گرفت. قابل ذکر است به دلیل امکان آسیب رسیدن به  active part) سیم پیچ ها و هسته) از جرثقیل های غول پیکر استفاده نمی شود.

در همین راستا و با توجه به حساسیت موضوع، عملیات نصب هر یک از ترانسفورماتور ها ۴۸ ساعت به طول انجامید و پس از ۴ روز هر دو ترانسفورماتور این ایستگاه ؛که در مقیاس پست های فوق توزیع از بزرگترین ترانسفورماتور های رایج هستند در محل خود استقرار یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *