گروه : اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس
سرپرست بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشتماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش اقتصادملت به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریانسازی خبری و گردش اطلاعات، در کنار کانونهای رسمی تولید خبر، ایفای نقش میکند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه و اهمیت روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشتماه (۱۶ می) را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی نامگذاری کردهاند.
این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه و سازمان، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم و بر فعالان این عرصه واجب است تا به این سوال پاسخ دهند که «روابطعمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و صرفاً اجرایی، بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی، چگونه میتواند در تحقق اهداف یک جامعه یا سازمان و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نقشآفرین باشد؟»
خوشبختانه، به همت فعالان این عرصه، اهمیت ارتباطات و روابط عمومی در کشور ما به خوبی درک شده است و عموماً نهاد روابط عمومی در بالاترین سطوح مدیریتی به عنوان بازوی مشورتی، فعالیت میکند. نظام بانکی نیز به خوبی توانسته است از این ظرفیت بهرهگیری کرده و از طریق آن تواناییها و خدمات خود را به جامعه مخاطبان معرفی کند.
امیدوارم با استفاده از تواناییهای علمی و عملی موجود فضای دانشگاهی و عملیاتی، حوزۀ روابط عمومی در کشور بیش از پیش تقویت شده و انعکاسدهندۀ واقعیتهای جامعه باشد.
اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئتمدیره و کارکنان بانک دی، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاعرسانی بهویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی بانک دی و همیاران آنها در شعب تبریک عرض میکنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون آنها را خواستارم.
https://eghtesademelat.ir/?p=244840