×

منوی سایت

اخبار ویژه

پیام تسلیت مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صنایع مس شهید باهنر

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی مس باهنر؛ مجید ضیائی مدیرعامل این شرکت در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است : انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ

مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه ، غمی بزرگ بردلهای دوستداران خادمان ملت نشاند و موجب اندوه و تاثر فراوان شد و قلوب ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

دکتر رئیسی که خودخادم الرضا بود در سالروز ولادت علی بن موسی الرضا به ریاست جمهوری منصوب و در سالروز ولادت آن امام همام به فیض شهادت نائل آمد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان شرکت صنایع مس شهید باهنر ، که افتخار مجاهدت در دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در عرصه اقتصاد وصنعت کشور را دارند؛ شهادت رئیس جمهور عزیز ، محبوب و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص و هیات همراه ایشان به ویژه مجاهد عرصه دیپلماسی شهید حسین امیر عبداللهیان و نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، امام جمعه مردمی و محبوب تبریز آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم و استاندار تلاشگر این استان دکتر مالک رحمتی را که حین انجام وظیفه و بر اثر سانحه هوایی به ملکوت اعلی پیوستند؛ به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و آحاد ملت شریف و حق شناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

مداومت‌ و استقامت این جمع خدمتگزار و مخلص در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات کشور، الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان ایران اسلامی بوده و ما را نیز که در جبهه صنعت و کار مشغول خدمتیم بر آن وامیدارد که جهد و تلاش خود را بیش از پیش نماییم.

از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار سلام‌الله‌علیهم اجمعین را برای رئیس جمهورعزیز و همراهان شهیدش مسئلت‌ دارم.

مجید ضیائی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صنایع مس شهید باهنر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.