×

منوی سایت

اخبار ویژه

نظام تشویق راهکار مناسب در پیاده سازی فرهنگ پیشگیری

معاون پیشگیری سازمان بیمه سلامت ایران گفت:نظام تشویق راهکار مناسب در پیاده سازی فرهنگ پیشگیری است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران؛ فرشید عابدی گفت: یکی از راهکارهایی که می تواند در موضوع گسترش سلامت جامعه موثر باشد پیاده سازی نظام تشویق است.
معاون پیشگیری و خدمات پایه سازمان بیمه سلامت ایران ، در جلسه تدوین برنامه عملیاتی راهکار های تجویز منطقی دارو و پیشگیری سطح چهار با بیان اینکه ارائه خدمات غیر ضرور، بیشترین هزینه را برای بیمه سلامت دارد اظهار داشت: فرهنگ سازی در پیشگیری سطح چهار برای سلامتی جامعه باید بصورت آکادمیک ارائه گردد.
وی با ارایه مطالبی در زمینه فعالیت ها و مطالعات انجام شده در کشور و بیمه سلامت در حوزه پیشگیری سطح چهار، بر افزایش همکاری ها و تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی و فرهنگ سازی در حوزه پیشگیری سطح چهار تاکید کرد.
معاون پیشگیری و خدمات پایه بیمه سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به تدوین و برنامه ریزی مناسب برای ارتقاء سلامت جامعه با نگاه بیمه ای، پیشگیری سطح چهار را اقدام مفیدی برای آینده دانست.
وی با بیان اینکه استفاده از برنامه سلامت خانواده خانواده و گسترش اطلاع رسانی در حوزه پیشگیری سطح ۴ موجب ارتقا سلامت جامعه می گردد، یادآور شد: صرفه جوی از طریق پیشگیری سطح چهار باید به ذینفعان برگردد.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.