عرضه کتاب ” آشنایی با ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک ” به قلم بهزاد انصاری

  کتاب ” آشنایی با ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک ” نوشته مهندس بهزاد انصاری مدیرعامل و نایب رئیس هئیت مدیره مجتمع پتروشیمی بدر شرق در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادملت به نقل از روابط عمومی مجتمع پتروشیمی بدر شرق؛ کتاب ” آشنایی با ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک ” نوشته مهندس بهزاد انصاری مدیرعامل و نایب رئیس هئیت مدیره مجتمع پتروشیمی بدر شرق در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عرضه شد.
به گزارش پایگاه خبری صدای پول،از آنجایی که مخازن ذخیره اتمسفریک یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع نفت و گاز (پتروشیمی و پالایشگاهی) می باشد و نیز این مخازن تنها تجهیزی است که در کارگاه ساخته و آماده می شود، روش ساخت و بازرسی آن بسیار مهم می باشد.
لذا علاقمندان به ساخت و بازرسی مخازن ذخیره اتمسفریک با مطالعه این کتاب می توانند با اصول اصلی ساخت این مخازن در سایت آشنا می‌شوند.

در این کتاب سعی شده است به مقدماتی در خصوص الکترودها، روش های جوشکاری، عیوب جوشکاری و رنگ آمیزی که دانستن آن قبل از ساخت مخازن مفید می باشد پرداخته شود.

مراسم عرضه این کتاب در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه هلدینگ شستان و با حضور مسئولان این هلدینگ برگزار  گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *