بیست هفتمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

بیست هفتمین ویژه برنامه پویش دورهمی (دستان پرتلاش) خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور 57 نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد 220 نفر 18 اردیبهشت ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

به گزار ش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ دکتر حسن امان الهی مشاور خانواده و کارشناس صدا و سیما در این برنامه گفت: تلاشگران ذوب آهن اصفهان چرخ صنعت فولاد کشور را به گردش در می آورند و باعث رونق اقتصاد و صنعت می شوند .این صنعت مجموعه ای از سخت و دشوارترین کارها را در خود جای داده است ولذا شاهد تلاش ستودنی ذوب آهنی ها هستیم .  اعضای خانواده باید همیشه این ذهنیت را داشته باشند که شاغلین ذوب آهن با چه مشقتی امکانات خانواده را فراهم می کنند .

وی عشق ورزیدن اعضای خانواده به یکدیگر را باعث تحکیم روابط خانوادگی دانست و گفت : هرچه روابط اعضای خانواده با هم بهتر باشد این خانواده در مقابل مشکلات اجتماعی کمتر صدمه خواهند خورد.

دکتر حسن امان الهی با اشاره به اینکه یکی از مهم‎ترین نهادهای اجتماعی، خانواده است که تاثیرگذارترین نهاد محسوب می شود افزود: یکی از مهم‌ترین عناصری که یک فرد در محیط خانواده به آن احتیاج دارد، آرامش است که فرد می تواند مشکلات را در سایه آرامش خانواده حل کند و برای کسب روزی حلال دوباره آماده شود .

گفتگوی ما با تنی چند از همکاران حاضر  در این دورهمی در پی می آید:

میثم عشوری تعمیرکار پاتیل مدیریت نسوز با 13 سال سابقه گفت : این برنامه یکی از بهترین برنامه های بود که می توانست برای خانواده انجام می شود و باید گفت در شرایط کنونی پویش دورهمی می تواند باعث بهتر شدن حال اعضای خانواده گردد زیرا برنامه بسیار شاد و مفرحی در آن برگزار می شود.

طیبه طالبیان تکنسین اتاق عمل بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان با 20 سال سابقه گفت : پویش بسیار خوبی برای دور همی کارکنان و خانواده ها است و این برنامه ها برای همگان می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد. در مجموع برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است .

ابراهیم ادیبی شاغل در مدیریت حراست با اشاره به اینکه این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که برای تلاشگران ذوب آهن انجام شده است، گفت : تدارک این برنامه برای تلاشگران شرکت آن هم 27 هفته متوالی کار بسیار سخت و دشوار است و باید از تمامی دست اندرکاران آن قدردانی شود زیرا لحظات بسیار خوبی را از ابتدا تا پایان مراسم برای تلاشگران و خانواده هایشان رقم زدند . وی افزود: با توجه به محیط سخت و خشن کاری در ذوب آهن اصفهان پویش دورهمی یک ایده جالب برای قدردانی از کارکنان شرکت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *