رویکرد پاکسان؛ حرکت بر محور سلامت است

 ارزیابان ششمین جشنواره صنعت سلامت محور از پاکسان بازدید نمودند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان؛ ارزیابان ششمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور با هدف ارزیابی و صحه گذاری بر روند پیشرفت پاکسان در فرایند تولید و عرضه سلامت محور محصولات از این مجموعه بازدید نمودند.

شرکت پاکسان

دکتر مازیار کرمعلی، عضو هیئت علمی دانشگاه و از داوران ارزیابی این جشنواره با حضور در مجموعه پاکسان هدف از این بازدید را همفکری و ایجاد بستری مناسب در مسیر بهبود فرایندهای شرکت خوشنام پاکسان عنوان نمود و فعالیت های انجام شده در راستای بهبود و توسعه فرایندهای سلامت محوری در شرکت پاکسان را شایسته تقدیر دانست.

دکتر کرمعلی با اشاره به اهداف ششمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور افزود: این جشنواره در تلاش است با ایجاد هم افزایی‌ و همکاری بین‌بخشی میان سازمان‌های متولی حوزه سلامت، جوامع علمی و صنایع تولیدی و خدماتی کشور، نقشی تاثیر‌گذار در ایجاد نگرش، فرهنگ تولید، عرضه و استفاده از محصولات سلامت‌محور ایفا نماید.

حامد کریمی مدیر روابط عمومی پاکسان

حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان نیز ضمن تشریح جایگاه این مجموعه در سلامت جامعه گفت: از ابتدای فعالیت این شرکت رویکرد اصلی پاکسان همواره حرکت بر محور سلامت خانواده و جامعه بوده است و به همین منظور کنترل های داخلی و نظارت های درون سازمانی به نحو ویژه و شایسته ای در اجزای مختلف فرایندها و سیستم های مجموعه جاری می باشد.

کریمی با اشاره به حضور پاکسان در ادوار مختلف این جشنواره افزود: شرکت پاکسان طی حضور در چندین دوره جشنواره صنعت سلامت محور، موفق به کسب عناوین و نشان های مختلف شده است که این موضوع بیانگر حرکت صعودی این مجموعه بر مدار سلامت محوری و به کارگیری تمام تلاش خود برای ماندن در این مسیر است.

شایان ذکر است فرایند ارزیابی ششمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور در حال انجام است و به زودی شرکت های برتر در این حوزه معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *