چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری در فولاد هرمزگان برگزار می شود

 مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری در زمستان سال آینده در بندرعباس خبر داد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان؛ عطاالله معروفخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای معدن، افزود: پیش از این سه کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریختگری در بندرعباس  و استان هرمزگان برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهارمین کنفرانس نیز در این شهر با حضور مدیران صنعت فولاد، متخصصان و  کارشناسان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: قطعاً با برگزاری سه کنفرانس قبلی همکاران ما تجربیات خوبی را کسب کرده اند تا چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولاد و ریخته‌گری نیز با کیفیت بالایی در این شهر برگزار شود. 

وی با بیان اینکه در سه دوره گذشته با تبادل اطلاعات مورد نیاز موفقیت‌های بسیار خوبی در زمینه تامین تجهیزات و روش ها در صنعت فولادسازی و ریخته‌گری کشور به دست آمده است، افزود: با توجه به اینکه دبیرخانه این کنفرانس نیز از سال گذشته کار خود را آغاز کرده است،لذا تمام شرایط لازم برای بهتر برگزار شدن چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری در زمستان سال ۱۴۰۴ فراهم شده است.

 معروفخانی اظهار داشت: در سه دوره گذشته برگزاری این کنفرانس برای توسعه صنعت فولاد کشور  بسیار تاثیرگذار بود و این سبب شد که فعالان عرصه صنعت فولاد کشور تجارب ارزشمندی را در تعامل و همکاری با یکدیگر کسب کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان یادآور شد: با برنامه ریزیهای انجام شده بدون شک چهارمین کنفرانس نیز خیلی با کیفیت‌تر از سه کنفرانس قبلی برگزار خواهد شد و با توجه به آغاز به کار دبیرخانه این کنفرانس انتظار داریم این کنفرانس نیز با کیفیت بالاتری برگزار شود.

شایان ذکر است که سومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری سال گذشته با حضور اعضای انجمن فولاد کشور، مدیران، اساتید دانشگاهی، کارشناسان و متخصصان این صنعت در فولاد هرمزگان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *