از بانوی فصل پارسی تجلیل شد

سیاوش میرحاجی با تقدیر از بانوی فصل پارسی نقش زنان را در پیشرفت و توسعه شرکت نقشی برجسته دانست.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس؛ صبح امروز مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس بانوی فصل پارسی این شرکت را معرفی و از ایشان با اهداء لوح، تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ همیشه وامدار زنانی است که در مقاطع مختلف در جغرافیایی به نام ایران، جان را در طبق اخلاص نهاده و عمیق ترین مفاهیم بشری یعنی ایثار، فداکاری و صداقت را برای نسل های آینده تعریف و تفسیر کرده اند.

آنچه مسلم است، زنان نماد خلاقـیت و نوآوری هستنـد. پیـشرفت و اعتلای سرزمینمان همواره مرهـون گام های استوار شما است که تدبیر را چراغ راه مساعی خویش ساخته و هرگزدر طی طریق صعب العبور مسئولیت ها، لرزش به گام هایتان راه نیافته است.

تلفیق علم و عمل و درستکاری، گوهری شب چراغ می سازد که در هر گنجینه ای یافت نمی شود.

شما یکی از زنان پیشرو هستید که با تلاش و کوشش خود، در توسعه صنعتی، اقتصـادی و اجتماعی شرکت پتروشیمی پارس نقشی برجسته ایفا می‌کنید.

بر این عهـد هستیم که به همت شما در ارتقای سطح تعالی و ارائه الگویی ملی از بانـوی پارسی، پایدار و مصمم باقی مانده تا در آینده ای نه چندان دور، چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به سازمانی جهان تراز را ،جامه عمل بپوشانیم.

از این رو فرصت مغتنمی است تا ناب ترین مراتب تجلیل و احترام، به پاس اخلاق حرفه ای و کوشش های بی دریغ ‌و دلسوزانه سرکارعالی در پیشرفت مستمـر پتروشیمی پارس را با عنوان بانوی فصل پارسی تقدیم شما نماییم.

تجربه همکاری با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای شرکت را آکنده ساخت . اینک مسرور از موفقیت های چشمگیـر شما در سه ماهه فصل زمستـان۱۴۰۲ ، آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دستها مدد کارت باشد.

دلت مأمن مهر خدا، دستهایت درگاه دعا و چشمهایت گوهری پاک و پر بها باد .

سیاوش میرحاجی

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *