تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی

مدیر شعب خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۸۵۳۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲۷۸۱ پروژه با تامین اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد ریال منعقد شده است.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ ناصر علیشاهی در تشریح عملکرد بانک مسکن استان در طرح نهضت ملی گفت: 2781 پروژه‌ نهضت ملی استان خراسان جنوبی شامل 7577 واحد حمایتی، 627 واحد خود مالک به انضمام 333 واحد روستایی است و تا پایان سال 1402 در حدود 70 درصد مبلغ انعقادی معادل 23 هزار میلیارد ریال از سهم‌الشرکه‌های مربوطه به حساب متقاضیان واریز شده است.

وی افزود: مبلغ 10 هزار میلیارد ریال نیز به عنوان مابقی تعهد بانک به نسبت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در آینده پرداخت خواهد شد.

مدیرشعب خراسان جنوبی اظهار داشت: بانک مسکن کماکان در سطح استان با سهمیه 93 درصدی از حیث تعداد قراردادهای منعقده و مبلغ تامین مالی پیشتاز بوده است.

وی در پایان گفت: این مدیریت شعب با بهره گیری از تمام توان، ظرفیت و همراهی و هم‌افزایی همکاران ساعی استان، در راستای تامین مالی و پرداخت تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هدف خدمتگزاری و خانه‌دار شدن آحاد مردم اقدام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *