بیمه سلامت یک نهاد انقلابی در خدمات دهی به اقشار مستضعف و آسیب پذیر است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمه سلامت یک نهاد انقلابی در خدمات دهی به اقشار مستضعف و آسیب پذیر است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت؛ دکتر بهرام عین الهی در دیدار نوروزی با دکتر ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران و دیگر مدیران سازمان های تابعه این وزارتخانه با قدردانی و تشکر از اقدامات صورت گرفته در سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این سازمان انقلابی در خدمات دهی به مستضعفین به وجود آمده، بدون تردید در کشور ما نباید فردی به دلیل نداشتن منابع مالی در روند درمان بیماری خود دچار مشکل شود؛ چرا که این مساله با آرمان های انقلاب اسلامی سازگاری ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته 5 دهک دارای بیمه رایگان شده و خدمات برای کودکان زیر 7 سال رایگان انجام می شود افزود: بیمه سلامت یکی از نهادهای انقلابی است که باید از مدیر عامل و سایر مدیران این سازمان برای انجام این کارهای بزرگ قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: البته به هیچ کاری نباید قانع بود، می توان اقدامات بیشتری را با هدف خدمت رسانی به مردم و افراد مستضعف و آسیب پذیر انجام داد که این مساله جز اولویت ها و اهداف بزرگ وزارت بهداشت است. خوشبختانه خدمات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رایگان شده و بسیاری از خدمات توانبخشی که درگذشته تحت پوشش بیمه نبود؛ اما در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد، لذا امیدواریم این روند خدمات دهی به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *