جهان فولاد سیرجان با محصولات میلگرد و شمش بلوم پا به رینگ معاملات گذاشت

جهان فولاد سیرجان در اسفند ماه سالجاری با محصولات میلگرد و شمش بلوم در گریدهای مختلف پا به رینگ معاملات بورس کالا گذاشت و توانست در این دوره مقدار عرضه محصولات نام برده خود را برابر با 81 هزار تن به ثبت برساند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ مقدار عرضه محصولاتی که ذکر شد، به ترتیب برابر با 65 هزار تن و 16 هزار تن است. این شرکت فولادی همچنین در این دوره ماهانه مقدار حجم معامله‌ای که به ثبت رسانده؛ برابر با 77 هزار و 550 تن است و موفق به فروش 95 درصد از محصولات عرضه شده در بورس کالا شد.

بر همین اساس بیشترین مقدار عرضه محصول در اسفند ماه مربوط به میلگرد در گرید 14 تا 20 – A3  با 18 هزار تن بود و از این مقدار 6 هزار و 525 تن به فروش رسیده است. همچنین از فروش این محصول شرکت جهان فولاد سیرجان به درآمد 157 میلیارد تومان دست پیدا کرده است.

گفتنی است «فجهان» در اسفند ماه از فروش محصولات گفته شده به کسب درآمد یک هزار و 812 میلیارد تومانی رسید که سهم فروش میلگرد در گرید 14 تا 20 – A3  در این دوره 18 درصد از کل درآمدزایی بود. این محصول در اسفند ماه به صورت نقد، سلف به فروش رسید.

بر اساس آمار گفته شده میزان درآمدزایی که این شرکت فولادی در اسفند ماه از خود بر جای گذاشت؛ نسبت به ماه گذشته 168 درصد افزایش را تجربه کرد. همچنین حجم معامله این شرکت نیز با رشد 135 درصدی روبه‌رو شد.

در پایان همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید؛ تنها 16هزار تن شمش بلوم عرضه شده بود که تمام آنها به فروش رسید و محصول میلگرد نیز به صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *