افزایش درآمد 17 درصدی پتروشیمی شازند

شرکت پتروشیمی شازند در اسفند ماه سالجاری 11 هزار و 307 تن از محصولات خود را در بورس کالا مورد عرضه و تقاضا قرار داد که از این مقدار عرضه محصول 9 هزار و 977 تن از محصولات مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ مقدار تقاضایی که برای محصولات پتروشیمی شازند در آخرین ماه سال 1402 به ثبت رسید؛ برابر با 13 هزار و 53 تن بود که بیشترین تقاضا برای محصول «پلی‌پروپیلن نساجی HP552R» بود که طی این ماه 3 هزار و 500 تن به ثبت رسید. پس از آن نیز «پلی‌اتیلن سبک خطی» با 2 هزار و 200 تن بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است.

همانطور که گفته شد؛ حجم معامله‌ای که پتروشیمی شازند در این دوره از معاملات بر جای گذاشت؛ برابر با  9 هزار و 977 تن بود که از این مقدار فروش، درآمدی برابر با 412 میلیارد و 594 میلیون تومان را به ثبت رساند و شاهد افزایش درآمد 17 درصدی در مقایسه با ماه گذشته بود.

لازم به ذکر است مقدار حجم معامله محصولات به فروش رفته «شاراک» نسبت به ماه گذشته 32 درصد افزایش پیدا کرد و 88 درصد از محصولات عرضه‌ شده نیز به فروش رسیده است.

همچنین بیشترین مقدار عرضه محصول پتروشیمی شازند در اسفند ماه مربوط به «پلی‌پروپیلن نساجی HP552R»  با 3 هزار تن بود و توانست تمام این محصول را در بورس کالا به فروش برساند و درآمدی که از فروش این محصول شناسایی کرد؛ بالغ ‌بر 138 میلیارد تومان بود که عنوان درآمدزاترین محصول پتروشیمی شازند را طی این هفته به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش پتروشیمی شازند در این دوره ماهانه تمام محصولاتی که به عرضه گذاشت؛ به ‌صورت نقد و مچینگ و سلف به فروش رساند. همچنین لازم به ذکر است که دیگر محصول درآمدزای شازند متعلق به پلی‌اتیلن سنگین لوله مشکی CRP100B با مبلغی نزدیک به 75 میلیارد تومان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *