×

منوی سایت

اخبار ویژه

آموزش، مسیر رسیدن به تعالی در سازمان

با توجه به اهمیت سطح آموزش برای سازمان‌ها و استراتژی بیمه پاسارگاد در خصوص بروز بودن دانش حرفه‌ای نیروهای انسانی، به همت مدیریت سرمایه انسانی، در سال ۱۴۰۲ دوره آموزشی رفتار سازمانی متناسب با فرهنگ حاکم بر شرکت برای کلیه همکاران در سطوح مختلف سازمانی طراحی و اجرای آن از مرداد ماه آغاز و در دی ماه به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد؛ دوره رفتار سازمانی به منظور آموزش تعاملات حرفه‌ای و متناسب با استانداردهای سازمانی به صورت کاربردی در راستای ارتقاء توانمندی‌های فردی همکاران طراحی و برگزار شد.

این دوره آموزشی با تمرکز بر سرفصل های مهارت‌های ارتباط مؤثر در سازمان، ایجاد روحیه کار تیمی، نحوه رفتار با ارباب رجوع، اصول تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، مهارت‌های تعاملی و ارتباطی (مدیریت خشم، مدیریت تعارض، استرس و …)، رفتار شناسی و زبان بدن، مدیریت زمان، اخلاق حرفه‌ای، نظم و انضباط اداری، مسئولیت پذیری، انعطاف‌ پذیری و سازگاری با تدریس دکتر جبار باباشاهی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) برگزار شد. دوره «رفتار سازمانی» در ۳۵ جلسه آموزشی معادل ۹۰۰۰ نفر ساعت برای ۱۱۲۰ نفر از همکاران در بازه زمانی ۵ ماهه در سراسر کشور برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.