ساماندهی انبار تملیکی استان شایسته تقدیر است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی در نشست مدیران دستگاه های اجرایی با محوریت اداره کل اموال تملیکی اظهار داشت: قدردان حضور مردم در انتخابات هستیم که در استان خراسان جنوبی بیش از ۶۶ درصد مردم علیرغم برودت شدید هوا به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و رأی دادند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی نسائی زهان، خدمات صادقانه مسئولان به مردم استان را دلیل حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه های دفاع از انقلاب چون انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد و بیان داشت: اگر جدیت و تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی نبود، اینک شاهد امنیت پایدار در این استان مرزی که سیصد و ۴۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد، نمی بودیم.

وی گفت: انصافاً از زمان ورود مدیرکل فعلی، شاهد تحول در مجموعه اموال تملیکی هستیم و ساماندهی انبار و شیوه انبارداری در اموال تملیکی استان شایسته تکریم است.

نسائی زهان در ادامه با بیان اینکه روزانه بالغ بر یک هزار و یکصد تن قاچاق سوخت به خارج از کشور داریم، خاطرنشان کرد: کم بودن قیمت سوخت شامل گازوئیل و بنزین دلیل محکمی برای این نوع قاچاق است که هزینه ای گزاف را بر عهده اداره های استان از جمله اموال تملیکی گذارده است.

وی مطالبه گری را حلقه ای مفقوده در خراسان جنوبی بیان کرد و اظهار داشت: قناعت پیشه بودن مردم استان خراسان جنوبی و کم توقع بودن ایشان، نشانه هایی از خوبی بیش از حد این مردم بصیر است که در سومین استان پهناور کشور زندگی می کنند ولی از امکانات شایسته ای بهره نمی برند.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند در پایان سخنان خود از اقدامات اموال تملیکی در حوزه رسیدگی به محرومین و نیازمندان هم تقدیر کرد و گفت: به همت اداره کل اموال تملیکی، اقدامات حمایتی خوبی از اداره های آموزشی و حمایتی استان از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد، امور زندان ها، بهزیستی و دیگر دستگاه ها می شود که این فعالیت انسان دوستانه سازمان اموال تملیکی باید مورد تفقد و تقدیر قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *