خرید گیفت کارت اپل چه مزایایی دارد؟

اپل را باید تجسم خلاقیت و نوآوری نامید؛ شرکتی مبتکر که نوگرایی را نه ‌تنها در بخش طراحی، بلکه در حوزه تبادلات مالی نیز به منصه ظهور گذشته است. این شرکت روش‌های پرداختی مختلفی نظیر خرید گیفت کارت اپل را برای تسهیل انجام تراکنش‌های مالی و دسترسی تمام کاربران به اقیانوس بزرگی از محتوای سرگرم‌کننده چندرسانه‌ای فراهم کرده است. در حقیقت گیفت کارت جایگزینی شایسته‌ برای کارت‌های اعتباری و روشی کارآمد برای خرید قانونی محصولات اپل بدون نیاز به داشتن حساب در بانک‌های بین‌المللی و انجام تراکنش به واسطه شرکت‌های مالی است.

به گزارش اقتصاد ملت؛ حال شاید بپرسید که چند نوع گیفت کارت وجود دارد و استفاده از آن‌ها چه مزایایی دارد؟ مطلب پیش رو به پرسش‌هایی از این دست پاسخ خواهد داد.

گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل کارتی است حاوی اعتبار که به دارنده خود جواز خرید محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شرکت اپل را تا سقف موجودی درج شده روی آن می‌دهد. این کارت‌ها در دو نوع فیزیکی و مجازی صادر می‌شوند که نوع فیزیکی آن برای خرید محصولات سخت‌افزاری اپل کاربرد دارد و نوع مجازی یا همان دیجیتالی آن کدی چندرقمی است که توسط وب‌سایت‌‌هایی نظیر سیبچه به فروش می‌رسد و برای پرداخت هزینه درون برنامه‌ای برخی اپ‌ها و تهیه طیف وسیعی از محصولات نرم‌افزاری خریداری می‌شود.

چند نوع گیفت کارت اپل وجود دارد؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، گیفت کارت اپل در دو نوع گیفت کارت فیزیکی (گیفت کارت اپل استور) و مجازی (گیفت کارت اپل آیتونز) به فروش می‌رسد. گیفت کارت اپل استور یا همان نوع فیزیکی معمولاً برای خرید کالاهای سخت‌افزاری و گجت‌های پوشیدنی شرکت اپل کاربرد دارد و در رنگ‌های مختلف طلائی، خاکستری، سفید و نقره‌ای در بازار موجود است. اما گیفت کارت مجازی اپل (گیفت کارت اپل آیتونز) که کدی دیجیتالی است، جهت پرداخت هزینه محصولات نرم‌افزاری شرکت اپل و نسخه پریمیوم برنامه‌های اپ استور و عضویت در سرویس‌های جذاب و سرگرم‌کننده این شرکت به کار می‌رود.

مزایای خرید گیفت کارت اپل آیتونز چیست؟

خرید گیفت کارت آیتونز مزیت‌های زیادی را برای دارندگان این کارت به همراه دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

عدم نیاز به داشتن حساب بانکی بینالمللی برای انجام تراکنشها: همان‌طور که می‌دانید امکان خرید قانونی اپ‌ها و پرداخت هزینه خدمات اپل به واسطه کارت‌های اعتباری و درگاه‌های شرکت‌های مالی بین‌المللی در ایران وجود ندارد. از این رو خرید گیفت کارت اپ استور بهترین میان‌بر برای دور زدن مراحل قانونی انجام تراکنش‌های مالی و تهیه محصولات نرم‌افزاری محسوب می‌شود.

نداشتن تاریخ انقضا: برخلاف دیگر گیفت کارت‌های شرکت‌های تجاری داخلی و خارجی، گیفت کارت اپل آیتونز فاقد تاریخ انقضا بوده و در هر زمانی قابل استفاده است. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید خرید گیفت کارت ۵ دلاری اپل را نهایی کرده و در آینده از گیفت کارت خود استفاده کنید.

قابل استفاده در گوشیهای اندرویدی: فرقی ندارد که گوشی شما اندرویدی است یا آیفون، امکان خرید گیفت کارت اپل آیتونز و استفاده از این کد دیجیتالی برای دارندگان هر نوع گوشی هوشمندی وجود دارد. بنابراین کاربران سیستم عامل اندروید نیز می‌توانند از اعتبار گیفت کارت اپل ارزان خود جهت خرید قانونی موسیقی‌ از سرویس اختصاصی اپل موزیک استفاده کنند.

انتخابی عالی برای هدیه دادن به شیفتگان فناوری: گیفت کارت برای عاشقان تکنولوژی و ابزارهای دیجیتالی هدیه ناب و ارزشمندی محسوب می‌شود، چراکه امکان خرید نرم‌افزارهایی بی‌شمار و عضویت در سرویس‌های مختلف پریمیوم شرکت اپل را برای دارندگان خود فراهم می‌سازد.

چه محصولاتی را می‌توان با گیفت کارت اپل آیتونز خریداری کرد؟

چه قصد عضویت در سرویس‌های سرگرم‌کننده و اشتراکی نظیر اپل آرکید و اپل موزیک را داشته باشید و چه قصد تمدید اشتراک ماهانه نتفلیکس و اپل تی وی برای دسترسی به مجموعه بزرگی از محتوای تصویری، خرید گیفت کارت اپل سیبچه راهکاری سریع، امن و مطمئن برای بهره‌وری از تمام ظرفیت‌های گوشی‌های آیفون شما خواهد بود. با تهیه گیفت کارت ۵ دلاری اپل می‌توانید نرم‌افزار، کتاب، موسیقی، بازی و فیلم از شرکت اپل خریداری کنید و به آرشیو بزرگی از محتوای سرگرم‌کننده و جذاب دسترسی همیشگی داشته باشید. علاوه بر این، اعتبار گیفت کارت امکان ارتقای اکانت و افزایش فضای ابری آی کلود را نیز به شما می‌دهد تا از تمام اطلاعات موجود روی گوشی آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و نگران از دست رفتن اطلاعات شخصی در صورت آسیب فیزیکی یا مفقودی گوشی آیفون خود نباشید.

از چه سایتی باید گیفت کارت اپل را خریداری کرد؟

افزایش تقاضا برای خرید گیفت کارت اپل در ایران موجب شده است که برخی وب‌سایت‌هایی که فاقد نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای لازم کسب و کار هستند، اقدام به فروش این کارت‌های هدیه کرده و موجبات نارضایتی کاربران را فراهم کنند. از این رو توصیه می‌شود که گیفت کارت اپل آیدی خود را از وب‌سایتی تهیه کنید که مجوزهای لازم را برای فروش این کارت‌ها داشته باشد و شما را در مراحل مختلف فعال‌سازی و افزایش اعتبار اکانت یاری کند. سیبچه به عنوان اولین بازارچه اپ‌های تلفن همراه آیفون سال‌هاست که به فعالیت در زمینه فروش کارت‌های هدیه اپل مشغول بوده و کارنامه درخشانی را در این زمینه از خود برجای گذاشته است. با دانلود و نصب سیبچه به راحتی می‌توانید گیفت کارت اپل خود را از میان گزینه‌هایی نظیر گیفت کارت ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری و ۲۰ دلاری انتخاب کرده و با فشردن یک دکمه خریداری و دریافت کنید. علاوه بر این، بازارچه سیبچه امکان دانلود و نصب نرم‌افزارهای ایرانی را که در اپ استور اپل به دلیل محدودیت‌های ایالات متحده حضور ندارند، فراهم کرده است.

آموزش نصب سیبچه در اپل

برای تهیه گیفت کارت و دسترسی همیشگی به اپ‌های ایرانی باید سیبچه را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار ابتدا مرورگر سافاری خود را باز کرده و سیبچه را در آن جستجو کنید و پس از ورود به صفحه اصلی سیبچه، روی دکمه آبی رنگ دانلود سیبچه رایگان برای اپل کلیک کنید تا فرآیند نصب این اپلیکیشن روی گوشی شما آغاز گردد. پس از تائید اعتبارسنجی و ثبت دستگاه شما در پنل سیبچه، نوبت به خرید اشتراک سیبچه یک ماهه رسیده است. توجه داشته باشید که قیمت خرید اشتراک سیبچه براساس دلار تعیین می‌شود و با نوسانات ارزی افزایش میابد؛ بنابراین راهکار به‌صرفه این است که اشتراک ۶ ماهه سیبچه را برای استفاده طولانی‌مدت از خدمات این بازارچه خریداری نمایید. چنانچه پرسشی درباره خرید گیفت کارت سیبچه و نحوه افزایش اعتبار اکانت خود داشتید می‌توانید روی پشتیبانی آنلاین سیبچه حساب کنید. پشتیبانی سیبچه شما را در هر مرحله از ردیم و فعال‌سازی گیفت کارت اپل یاری خواهد رساند.

سخن آخر

گیفت کارت اپل میان‌بری عالی برای گذر از محدودیت‌های فعلی جهت انجام تراکنش‌های مالی و خرید قانونی محصولات اپل و عضویت در سرویس‌های اشتراکی این شرکت خوش‌نام محسوب می‌شود. با خرید گیفت کارت اپل سیبچه و پرداخت حق اشتراک این بازارچه نه‌تنها خریدی امن و آسوده را تجربه خواهید کرد، بلکه امکان نصب و استفاده از اپ‌های ایرانی ناموجود در اپ استور اپل نیز برای شما فراهم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *