گروه : اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 14 اسفند ماه روز “تکریم مشتریان” را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش اقتصادملت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ متن این پیام به شرح زیر است:
فرا رسیدن 14 اسفند ماه که از سوی بانک رفاه کارگران در پاسداشت همراهی مشتریان ارجمند به عنوان روز “تکریم مشتریان” نامگذاری شده است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
بانک رفاه کارگران با بیش از شش دهه فعالیت و طی کردن فراز و فرودهای فراوان، اکنون در زمره بانک های مهم و معتبر شبکه بانکی قرار دارد و این اعتبار و جایگاه را مرهون حمایت ها و همراهی های صادقانه مشتریان ارجمندی می داند که همواره با نظر، پیشنهاد و مطالبات سازنده، یاری رسان این مجموعه در بهبود فرایند خدمت رسانی بوده اند.
کسب رتبه برتر مشتری مداری در چندین سال پیاپی، فراهم کردن زمینه و بستر مناسب فناوری اطلاعات به منظور تحقق «نوآوری در بانکداری دیجیتال» و «سرآمد در بانکداری جامع» به عنوان استراتژی های بانک، کسب رتبه دوم سودآوری در شبکه بانکی، رتبه اول بهره وری در گروه بانک ها و موسسه های مالی و رتبه دهم از نظر شاخص فروش در بین 500 شرکت برتر کشور و افزایش بی نظیر سرمایه بانک که بسیاری از شاخص های عملکردی را ارتقا داد، تنها بخش کوچکی از موفقیت های بزرگی است که بانک رفاه در سال گذشته کسب کرده است.
بدون شک، موفقیت ها و کسب دستاوردها جز با همراهی و همگامی مشتریان وفاداری که بانک رفاه کارگران را به عنوان بانک خدمت رسان خود انتخاب کرده اند، امکان پذیر نبوده و نیست. از اینکه با اطمینان خاطر و اعتماد، یاریگر این بانک در انجام وظایفش و حرکت در مسیر رشد، توسعه و آبادانی کشورعزیزمان ایران هستید، صمیمانه قدردانی می نمایم.
با اتکال به خداوند متعال و به پشتیبانی و همراهی مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران در ادامه نیز با عزمی راسختر از گذشته خواهیم کوشید با رویکردی ویژه در ارائه خدمات بانکی، بر شکوه خدمتگزاری به این عزیزان و تمامی هممیهنان گرانقدر به عنوان سرمایههای بیبدیل بانک بیفزاییم. انشاالله.
اسماعیل للـهگانی
https://eghtesademelat.ir/?p=236097