“برخاستن ققنوس” در یازدهمین جشنواره “رمز موفقیت”

“برخاستن ققنوس” نام جشنواره‌ای است که قرار است دوشنبه ۲۱ اسفندماه یازدهمین دوره آن برگزار شود؛ یازدهمین جشنواره “رمز موفقیت” که به همت یک بانوی دلسوز جوانان و حامی موفقیت این قشر برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد ملت؛ به همین مناسبت یلدا اسفندیاری مدیر موسسه رمز موفقیت در یک نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص هدف از برگزاری این رویداد می‌گوید: عشق به بقا و پایداری در کشورمان ایران ما را بر آن داشت که با برگزاری جشنواره رمز موفقیت یک پل ارتباطی بین جوانان و کارآفرینان ایجاد کنیم تا به مدد آن شاهد الگوسازی برای جوانان و از سوی دیگر موفقیت روزافزون بخش خصوصی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نسل جدید انتظار هویت‌سازی، الگوسازی و نمادسازی دارند، گفت: جوانان باید بدانند کارافرینی یک شبه صورت نمی‌گیرد. ایجاد کار یک شبه اتفاق نمی‌افند. این در حالی است که در فضای مجازی اطلاعات و دیتاهای اشتباهی به جوانان داده می‌شود که باعث گمراهی آنان می‌شود.

به گفته وی هر جوانی برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش کند و بداند که خواستن معیارهایی دارد که اگر آنها را رعایت کند؛ به خوبی به اهداف خود خواهد رسید.

اسفندیاری در ادامه گفت: موفقیت در عرصه‌های مختلفی همچون کنکور، کسب موفقیت در رشته‌های ورزشی، ازدواج، پیدا کردن شغل مناسب و… همگی با خودباوری، اعتماد به نفس و تلاش شبانه‌روزی محقق می‌شود.

وی دستاوردهای جشنواره‌های برگزارشده قبلی را برندینگ شدن کارآفرینان و شرکت‌کنندگان دانست و گفت: همچنین تعامل و آشنایی بین کارآفرینان و جوانان برقرار می‌شود.

وی همچنین گفت: جشنواره‌ رمز موفقیت هر سال به بهانه بزرگداشت و تقدیر از فعالان و دست‌اندرکاران بخش خصوصی اقتصاد برگزار می‌شود و این موسسه به صورت تخصصی برای برندسازی کارافرینان سمینارهای داخلی و خارجی زیادی را برگزار می‌کند.

به گفته وی رسیدن به نقطه موفقیت، نحوه هدف‌گذاری، عبور از بحران‌ها، طی کردن مسیر موفقیت توسط کارآفرینان

و افراد موفق از جمله اهداف موسسه رمز موفقیت است که الگوسازی برای جوانان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

معصومه صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *