مدیرعامل آسیاتک در جمع کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی

مهندس یوسفی‌زاده به دلیل رعایت نظم مالی آسیاتک در برابر تامین اجتماعی و رضایت سازمانی و سرمایه انسانی آن در جشنواره ملی کارفرمایان برتر، به‌عنوان یکی از کارفرمایان برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده‌‌های آسیاتک؛ این شرکت در یازدهمین دوره از جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی که سه‌شنبه هفته جاری، اول اسفند ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار شد، به‌‌عنوان کارفرمای برتر شرق استان تهران انتخاب شد. رعایت نظم مالی در برابر تامین اجتماعی، رعایت دقیق قوانین کار، رضایت سازمانی و کارکنان، چشم‌اندازهای خود برای اشتغال‌آفرینی و برنامه‌ها و چشم‌اندازهای خود برای جلب رضایت و تعالی سرمایه انسانی و  … از عوامل اصلی موفقیت و انتخاب آسیاتک در میان برترین کارفرمایان سال 1402  بوده است. 

در این مراسم که با حضور میرهاشم موسوی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی، حمیدرضا سیفی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران و جمعی از مدیران سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار برگزار شد، از ۳۳ کارفرمای برتر در تمامی استان‌های کشور به دلیل نقش موثر آنها در پیشبرد اقتصاد کشور و تعامل با سرمایه انسانی و تلاش برای تعالی آنها تقدیر کرد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک بهمن ماه 1382 در زمینه ارائه خدمات IT آغاز به‌کار کرد و امروز پس از گذشت 20 سال در زمنیه‌های متنوعی چون ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+،LTE، اینترنت فوق سریع فیبر نوری (FTTH) و بی‌سیم (OWA) به کاربران خانگی و ارائه خدمات حوزه اینترنت و انتقال داده، خدمات حوزه مرکز داده (Data Center)، خدمات حوزه تلفن ثابت موسوم به آسیاتل و پیامک به کاربران سازمانی، داعیه‌دار ارائه کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی خانگی و سازمانی  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *