پروژه مسکونی باران ۲؛ اولین مجتمع سبز شهر

عملیات اجرایی اولین مجتمع چند منظوره شهر جدید پردیس به نام باران 2 در زمینی به مساحت 33 هزار و 524 متر مربع، به تعداد 400 واحد در قالب 15 بلوک به عنوان اولین مجتمع سبز شهر جدید پردیس در ایام دهه فجر امسال آغاز شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه این پروژه با نگاه ایجاد ارزش افزوده و بر اساس اصول معماری ایرانی واستانداردسازی در نحوه ساخت و الگوسازی در کیفیت و امکانات قابل عرضه در مجتمع‌های مسکونی طراحی شده است افزود: سبک معماری و ساخت خانه های مسکونی امروزه به طور قابل توجهی از گذشته تکامل یافته است و منعکس کننده تغییرات در تکنولوژی، مصالح و تأثیرات فرهنگی است؛ در واقع یکی از تفاوت‌های اصلی تغییر به سمت طراحی های ایمن تر و کارآمدتر است که در این پروژه این اصول لحاظ شده است.

وی تاکید کرد: اکنون زمان در بانک مسکن به‌ مثابه یک ضرورت تلقی می‌شود؛ بنابراین تمام تلاش ما بر این است تا پروژه‌های ساخت‌وساز با حداکثر کیفیت و در کوتاه ترین زمان تحویل مردم داده شود.

به گفته دکتر حسینی، پروژه باران ۲ که اولین مجتمع سبز شهر جدید پردیس است شامل ۴۰۰ واحد، فضاهای ورزشی، سالن سینمای اختصاصی، بام سبز و فضاهای دیگر شهری می‌‎شود.

پروژه 128 واحدی مسکونی ارغوان

مدیرعامل بانک مسکن همچنین از شروع پروژه مسکونی 128 واحدی ارغوان در زمینی به مساحت هزار و صد مربع در قالب 8 بلوک در شهر پردیس خبر داد و گفت: این پروژه با استفاده از به روزترین ایده‌های طراحی و اصول معماری پایدار توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس اجرا می شود.

دکتر حسینی افزود: تاکید عملیاتی ما در بانک مسکن تحویل به‌موقع پروژه‌هاست؛ سابقه بانک مسکن از منظر اجرای کارهای بزرگ مانند مسکن مهر و نهضت ملی مسکن این نوید را به ما می‌دهد که این بانک توان و تجربه کافی برای اجرای پروژه‌های بزرگ را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *