برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در ذوب‌آهن اصفهان

مراسم بزرگداشت روز جانباز بمناسبت میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حضور 154 جانباز شاغل شرکت و خانواده های محترمشان طی سه برنامه در روزهای 27 ، 28 و ۲۹ بهمن ماه در فرهنگسرای امام رضا (ع) این مجتمع عظیم صنعتی در حال برگزاری است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ محسن سلیمیان سرپرست امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران شرکت در این خصوص گفت: هدف از تجلیل جانبازان، احترام و حراست از آرمان های مقدس شهدا و جانبازان است. آنان که با نثار خون خود از این مرز و بوم و انقلاب اسلامی پاسداری نمودند.

وی با بیان اینکه جانبازان در حقیقت شهدای زنده‌ هستند که ناظر آگاه حفاظت از راه شهیدانند، افزود : همه شهدا برای یک منظور و هدف به فیض شهادت نائل شدند و نقطه مشترک همه وصیت‌نامه‌ها پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت است.

سرپرست امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت : جانبازان و ایثارگران که از هیچ گونه خدمتی در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن دریغ نورزیدند، هیچ توقعی از نظام و ملت ندارند و این معامله‌ای است که آنان با خدای خودشان داشتند. وی یاد آور شد: همه ما مدیون ایثارگری جانبازان هستیم و امروز آرامش و امنیت ما در پرتو جانفشانی‌ها، رشادت‌ها و سختی‌های آنها در دوران دفاع مقدس و تحمل شرایط جانبازی‌ بعد از جنگ است.

سلیمیان با اشاره به اینکه ایجاد یک فضای گرم و صمیمی برای خانواده جانبازان یکی از اولویت های اصلی مسئولین شرکت است گفت : خانواده جانبازان و ایثارگران می توانند برای مشاوره تحصیلی ، روانشناسی و خانوده از مشاورین دانشگاه اصفهان با هماهنگی امور شهدا، جانبازان و ایثارگران استفاده نمایند .

در ادامه با تعدادی از شرکت کنندگان در این مراسم گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

فرامرز داودی جانباز 15 درصد شاغل در مدیریت مهندسی نورد گفت : روز جانباز روز کسانی است که از جانشان برای انقلاب و این مرز بوم گذاشته اند و جانبازان شهیدان زنده اند .

وی افزود : این برنامه در کنار خانواده بسیار خوب و مفرح بود و بهتر است برنامه های سیاحتی بیشتری برای این قشر در نظر گرفته شود .

محمد جعفر سلیمانی جانباز 15 درصد شاغل در امور شهدا ، جانبازان و ایثارگران گفت : بهتر است این برنامه بصورت یکجا و در یک شب برای جانبازان انجام می شد تا در کنار یکدیگر  از هم باخبر می شدند.

علی انصاری طادی جانباز 5 درصد مدیریت مهندسی نورد نیز با اشاره به اینکه این برنامه خاطره دلچسبی برای خود خانواده ایجاد کرده است گفت : در سالهای گذشته این برنامه ها بدون خانواده انجام می شد که این باعث می شد جانبازان کمتر در این مراسمات حضور یابند .

وی با قدردانی از دست اندرکاران این برنامه افزود : برنامه راهیان نور برای جانبازان و ایثارگران بهتر است با خانواده ها باشد تا خانوادهای این عزیزان بدانند 8 سال دفاع مقدس در چه مناطقی بوده است .

بهرام عرفان جانباز 25 درصد شاغل در مدیریت مهندسی نورد با اشاره به اینکه برنامه شاد و جذابی امسال از سوی مسئولین برای جانبازان تدارک دیده شده بود گفت : ایده خوبی بود که جانبازان را با خانواده در کنار هم جمع کنند و محل برگزاری این مراسم خوب است زیرا همه مناطق براحتی می توانند به فولادشهر دسترسی داشته باشند .

وی با قدردانی از سرپرست امور شهدا جانبازان و ایثارگران افزود: ذوب آهن اصفهان یکی از شرکت های می باشد که تعداد زیادی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در آن مشغول به کار می باشند و ساماندهی این عزیزان یک دغدغه بزرگ است که این مهم به نحو احسن انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *