مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان بافق برگزار شد

ه مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز،آیین تجلیل از جانبازان شهرستان بافق به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی و بنیاد شهید بافق در هتل نیکان برگزار شد.  

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛ مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان بافق همزمان با شب ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و گرامیداشت روز جانباز،با حضور امام جمعه بافق و جمعی از مسئولین شهرستان در هتل نیکان برگزار شد.  

امام جمعه بافق در این مراسم با اشاره به آیات و روایات و آموزه‌های دینی به جایگاه و مقام بالای جانبازان و آزادگان در نزد خدای متعال اشاره کرد و گفت: شما جانبازان بیش از هر چیز دیگری بایستی قدر خود را بدانید و همه ما مدیون شما بوده و هستیم امروز آرامش و امنیت ما در پرتو جانفشانی‌ها، رشادت‌ها و سختی‌های شما در دوران دفاع مقدس و تحمل جانبازی‌های بعد از جنگ است. 

همچنین سید علیرضا میرطاهری معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و عضو هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی‌ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هرساله در چنین شبی دورهمی‌ ای برای جانبازان بالای ۲۵ درصد و ایثارگران شهرستان، به همت امور ایثارگران و روابط عمومی این شرکت برگزار می‌شود تا هم تجدید خاطره ای از آن دوران برای جانبازان سرافراز شهرستان باشد و هم تجلیلی به پاس زحماتشان از آن‌ها صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *