با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در پست بانک ایران تا پایان دی‌ماه سال جاری؛ به23 هزار و 139 نفر تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد

اداره کل اعتبارات بانک در دهمین جلسه قرارگاه جوانی و فرزندآوری، از پرداخت 32.583 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به 23 هزار و 139 نفر از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه، خبر داد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران؛ معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک نیز از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه، برای بیش از 62 هزار و 529 نوزاد متولد شده افتتاح حساب و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده و برای 60 هزار و852 نوزاد واریزی انجام شده است.
بر اساس این صورتجلسه، اداره کل اعتبارات بانک نیز، از پرداخت تسهیلات ازدواج به 12 هزار و 758 نفر به مبلغی معادل 25.958 میلیارد ریال تا پایان دی‌ماه خبر داد و اعلام کرد: در همین بازه زمانی به 10 هزار و 381 زوج، بیش از 6.625 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است.
همچنین اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گزارشی از اقدامات 9 ماهه بانک در انجام مسئولیت اجتماعی این حوزه را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال و فهرست مشخصات صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قابل معامله ذیل ماده ١١ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در وب سایت بانک بروزرسانی کرده است.
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و در جهت اجرای برنامه‌های حمایتی و تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری همکاران، معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در دی‌ماه گذشته به 13 نفر از کارکنان مبلغی معادل یک میلیارد و 150میلیون ریال پرداخت کرده است.
همچنین بر اساس بند دیگری از صورتجلسه قرارگاه، با هدف ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری‌های شایع بانوان، جلسه آموزشی با حضور متخصص امور زنان و زایمان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *