شعبه بیمه آسیا در گچساران، به مناسبت دهه فجر افتتاح شد

شعبه گچساران بیمه آسیا با حضور معاونین مدیرعامل، مدیران و سایر مسئولان این شرکت افتتاح شد.

 به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، آیین افتتاح شعبه بیمه آسیا در شهرستان گچساران با حضور معاون امور استان ها و شبکه فروش، معاون فنی بیمه های اموال و تنی چند از مدیران، رییس استان کهکیلویه و بویراحمد و همچنین، با دعوت از نایب رئیس شورای شهر، رییس امور اقتصادی و مالیاتی، فرماندهان انتظامی و راهور و  شهرداری شهرستان گچساران برگزار شد.
 
در این مراسم، بهروز ناظمی، معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا ضمن گرامیداشت دهه فجر، عملکرد این شرکت در استان کهگیلویه و بویر احمد را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به موقعیت مهم استان، اظهار داشت: هدف از افتتاح شعبه بیمه آسیا در گچساران، ارائه خدمات شایسته بیمه ای  به بیمه گذاران است. برای تحقق این هدف می بایست بیش از گذشته فعال بود و از مسئولان محترم استان و شهر  توقع داریم از ظرفیت بیمه در مسیر توسعه منطقه ، بهره برداری لازم را ببرند.
 
در ادامه این مراسم نیز نایب رئیس شورای شهر گچساران در سخنانی از تلاش های مدیر عامل بیمه آسیا در راه اندازی شعبه گچساران و ارایه خدمات بیمه ای به هموطنان در این منطقه  توسط بیمه آسیا صمیمانه قدردانی کرد و گفت: شرکت بیمه آسیا با تعامل مجموعه های شهری و اطلاع رسانی دقیق و شفاف، در صدد توسعه بیمه در استان و کاهش  خسارات و آسیب های وارده به مردم باشند.
 
در این مراسم، کاظمی رییس شعب استان کهگیلویه و بویر احمد و شفیعی، رئیس شعبه گچساران، در سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در  استان و شهرستان گچساران ارائه کردند.
 
گفتنی است، شهرستان گچساران دومین شهر بزرگ استان کهگیلویه و بویر احمد است و با جمعیتی بالغ بر یکصد هزار نفر، در منطقه ای میان استان های فارس، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد قرارگرفته و از موقعیت استراتژیک اقتصادی و تجاری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *