کسب عنوان مقام برتر نیروگاه ری در بین کلیه نیروگاه های کشور

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت برق کشور، نیروگاه ری موفق به کسب عنوان مقام برتر در بین کلیه نیروگاه های کشور شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی نیروگاه ری؛ در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق سراسر کشور که با حضور محرابیان وزیر نیرو و مدیران ارشد وزارت نیرو و با معرفی برترین های این وزارتخانه برگزار شد، از روابط عمومی نیروگاه ری به پاس عملکرد موفق در انجام فعالیت ها، بویژه گذر از پیک مصرف برق تابستان سال جاری تقدیر شد.

ارزیابی روابط عمومی‌ های شرکتهای صنعت آب و برق در ۹ محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌ رسانی درون و برو‌ن سازمانی» انجام گرفت.

علی موحدی پور گفت: بی شک توفیق مجموعه روابط عمومی نیروگاه ری مرهون تلاش خالصانه و همکاری صميمانه شما جهادگران عرصه تولید برق در جهت پیشبرد اهداف شرکت و تولید انرژی می باشد. امید است، همواره با همه توان، مهارت، تخصص و تعهد پشتیبان و پشتوانه ای نقش آفرین و اثر آفرین باشید. اینجانب خدمت مدیریت محترم عامل نیروگاه ری که همیشه حمایت بی دریغ و حسن توجه و رهنمودهای ایشان که روشنگر مسیر برای این مجموعه بوده است تبريک عرض نموده و قدردان زحمات ایشان هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *