خلق فرصت‌های بی‌نهایت سامسونگ برای ورزشکاران و طرفداران‌ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

شرکت سامسونگ الکترونیکس به ‌عنوان شریک جهانی مسابقات المپیک و پارالمپیک، رویکرد خود برای رقابت‌های پاریس ۲۰۲۴ را با موضوع Open Always Wins معرفی کرد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت سامسونگ؛ شعاری که بیانگر این باور سامسونگ است که با ذهن باز، هر تجربه جدیدی به یک دستاورد معنادار تبدیل می‌شود و چشم‌اندازهای تازه و امکانات نامحدودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این رویکرد به عنوان هسته اصلی برنامه سامسونگ برای رقابت‌های پاریس 2024 عمل کرده و در فعالیت‌های مختلف قبل و هنگام بازی‌ها، از طریق سفیران ورزشکار تیم گلکسی سامسونگ (که به‌تازگی معرفی شدند)، یادآوری می‌شود.

Team Samsung Galaxy for Paris 2024

استفانی چوی، معاون اجرایی و رییس بخش بازاریابی تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ در این باره گفت: «سامسونگ از زمان اولین حضورش در بازی‌های المپیک در سال 1988، حامی روح المپیک بوده و در مسیر ایجاد ارتباطات معنادار قدم برداشته است. در پاریس 2024، آخرین نوآوری‌ها و فناوری‌های سامسونگ، علاوه بر پشتیبانی از برگزاری بازی‌ها، کمک می‌کند تا وعده تبدیل مسابقات به بازترین و آزادترین بازی‌های تاریخ، محقق شود. شعار «تفکر باز همیشه برنده است» که بازتابنده ارزش‌های حاکم بر بازی‌هاست، در تمامی بخش‌هایی که سامسونگ حضور دارد، به شکل ویژه‌ای به نمایش در می‌آید».

در مسابقات المپیک امسال، اعضای تیم گلکسی سامسونگ به عنوان سخنگویان اصلی شعار «تفکر باز همیشه برنده است»، قرار است مسیر طی شده خود را به اشتراک بگذارند و با این کار نشان دهند که چگونه سامسونگ از طریق فناوری‌های نوین خود به ورزشکاران و طرفداران کمک می‌کند تا فرصت های جدیدی را ایجاد کنند.

هر یک از ورزشکاران تیم گلکسی سامسونگ، همچون اسکای براون، اسکیت‌برد مشهور بریتانیایی و سفیر قدیمی برند، به خوبی می‌دانند که چگونه ذهنیت باز شما را چه در ورزش و چه فراتر از آن به سوی پیروزی سوق می‌دهد.

تونی استنگت، رئیس رقابت‌های پاریس 2024 درباره این رویداد گفت: «سامسونگ، نزدیک به چهار دهه است که تجربه بازی‌های المپیک و پارالمپیک را برای جهانیان ارتقا داده است و از ورزشکاران حمایت می‌کند. ما به دنبال برگزاری رویدادی کاملا باز و آزاد هستیم و اطمینان داریم که در این راه سامسونگ می‌تواند با توجه به تفکر باز و فناوری‌های نوآورانه خود در حوزه موبایل، نقش اصلی را در مسابقات پاریس 2024 ایفا کند. ما در کنار یکدیگر و با افتخار، بازی‌های المپیک و پارالمپیک را برای ورزشکاران و طرفداران، به تجربه‌ای گیرا، الهام‌بخش و ارزشمند تبدیل خواهیم کرد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *