تقدیر از بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی

در راستای اجرای موثر برنامه های اشتغال و شتاب دهی در سراسر کشور، یکشنبه ۱۰ دی ماه جلسه ای با حضور مسئولان بانک مرکزی ج. الف، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعضای هیأت مدیره و مدیریت اعتبار بانک ها در اتاق جلسات طبقه هفدهم بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ در این جلسه دکتر ابوالحسنی، معاون بانک مرکزی، ج. دکتر نادعلی مدیرکل عملیات ارزی و اعتباری بانک مرکزی دکتر بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره). در حال حاضر. دکتر. نادعلی، مدیرکل عملیات پولی و اعتباری بانک مرکزی با اشاره به لزوم هماهنگی در سطح ملی برای ایجاد برنامه ریزی مناسب برای تسریع در پرداخت تسهیلات، گفت: فیروزآبادی معاون اشتغال و خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بررسی عملکرد بانک ها در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان آذرماه قدردانی کرد. عملکرد بانک پارسیان و تعامل با نمایندگان این موسسه.

در ادامه دکتر. بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم جشن استقلال ۱۰۰ هزار درخواست کمیته امداد و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر پرداخت تسهیلات وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال اظهار داشت: بانک ها ۴۰۸۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده در سال ۱۴۰۱ توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد شده است.

در این جلسه به تاکید مسئولین بانک به ویژه مدیرعامل محترم بانک پارسیان مبنی بر ایفای کامل تعهدات و وظایف قانونی، عملکرد بانک پارسیان در سال های گذشته و جاری و ۱۰۰ سال اشاره شد. درصد تحقق اهداف در تمام سال ها اعلام شد. همچنین در این جلسه نمایندگان بانک ها به تشریح مشکلات و مشکلات در پرداخت تسهیلات مورد نظر پرداختند و در پایان دکتر. ابوالحسنی معاون بانک مرکزی الف ضمن اشاره به وضعیت کلی اقتصادی کشور از زحمات تمامی بانک ها به ویژه بانک های پیشرو مانند بانک پارسیان در پیشبرد اهداف نظام مقدس تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *