بیمه میهن به یک شرکت برند در صنعت بیمه کشور تبدیل خواهد شد

رییس هیات مدیره بیمه میهن از ارائه برنامه‌های فناورانه توسط این شرکت و تبدیل شدن این شرکت به یک برند خوب در بازار صنعت بیمه خبر داد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بیمه میهن ؛ مهدی محمودی آذر، در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که در کیش در حال برگزاری است، در یک پنل تخصصی که روز دوشنبه ۱۶ آبان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های شرکت بیمه میهن در دوره جدید مدیریتی گفت: مصمم هستیم در آینده‌ای نزدیک به یکی از شرکت‌های دیجیتال و فناور محور تبدیل بشیم و به فعالیت‌های کم و محدود قانع نخواهیم شد.

 وی با اشاره به ان که بیمه میهن با تکیه بر پرتفوی سهامدار در گذشته عمده اداره می‌شد تصریح کرد: اما اکنون سهامدار جدید ظرفیت‌های بالقوه‌ای رو ارائه کرده است که به زودی شاهد آثار و برکات آن در صنعت بیمه کشور خواهیم بود.

رییس هیات مدیره بیمه میهن یادآور شد: پرتفوی سهامدار عمده، یک قدرت خوبی برای ادامه فعالیت به شمار می‌رود و از اینرو برنامه‌های مناسب و رو به رشدی در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی با تاکید بر آن که قصد داریم از تجارب دیگر شرکت‌ها نیز در راستای بهینه سازی فعالیت‌های خود استفاده کنیم یادآور شد: باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم تا کم تر دچار چالش شویم. رقبایی در این صنعت داریم اما با نگاه چالشی به آن‌ها نگاه نمی‌کنیم.

محمودی آذر تاکید کرد: به هیچ وجه قصد تخریب سایر رقبا را نداریم بلکه توانمندی‌های خودمان را ارائه خواهیم کرد به طوری که بیمه میهن در آینده‌ای نزدیک به عنوان یک شرکت توانمند با رویکردهای فناورانه محصولات خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

وی یادآور شد: بیمه میهن با رویکرد جدید و مبتنی بر استفاده از فن آوری روز دنیا مصمم است تا به یکی از شرکت های خوب در صنعت بیمه تبدیل شود و به همین دلیل از اجرای برنامه ها و سیاست های مدیرعامل این شرکت حمایت همه جانبه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *