روند کاهشی میزان سرباره در حوضچه مذاب ورق خودروی چهار محال و بختیاری

میزان بالای سرباره در شرکت‌های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل‌توجهی به این شرکت‌ها می‌شود و کاهش سرباره از دغدغه‌های مهم و اساسی شرکت‌ها به‌ویژه مجموعه‌های فولادی است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری؛ شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با تلاش کارکنان موفق شد برای سومین ماه متوالی میزان سرباره مذاب حوضچه را به۷۶.۷درصد از شارژ حوضچه برساند.

فردین علیمیرزایی مدیر تولید شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر کاهش ایجاد سرباره در شرکت ورق خودرو به زیر۷۶.۷درصد گفت: شرکت ورق خودرو هزینه چشمگیری بابت ایجاد سرباره حوضچه مذاب متحمل می‌شد و این موضوع ما را برآن داشت تا  با برنامه‌ریزی دقیق و نصب تجهیزات لازم،‌ درصد ایجاد سرباره را به کمتر از ۱۰ و سپس به ۷۶.۷درصد برسانیم.

مهدی محمدی رئیس دفتر فنی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه این طرح با بررسی شاخص‌های کنترلی و درقالب کارگروه پروژه‌های کاهش هزینه شکل گرفت، گفت: پس از مطالعات اولیه، تهیه طرح و نقشه مهندسی توسط تیم کارشناسی داخلی صورت پذیرفت و با استفاده از ظرفیت‌های موجود کلیه مراحل شامل طراحی، ساخت و راه‌اندازی پروژه با موفقیت به پایان رسید و برای سومین ماه متوالی به‌صورت اثر بخش اجرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *