توسعه همکاری دوجانبه برای کنترل تنش های آبی مشترکان

ر مقایسه فصلی بارش ها، میزان بارشهای سالجاری بسیار کاهش پیدا کرده است در صورتیکه نیمه‌ دی‌ماه سال ‌گذشته، کوه‌های شمیرانات از پوشش برف کامل برخوردار بود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی آبفای منطقه یک تهران؛ مدیرعامل شرکت آبفای منطقه یک تهران ضمن قدردانی از تلاش نیروی های انتظامی در برقراری امنیت گفت: با توجه به شرایط خاص منابع آبی کشور خصوصا تهران، همکاران فنی این منطقه برای حفظ پایداری مصرف آب شرب مشترکان، تلاش های مستمر و شبانه روزی دارند.

مرتضی عزالدین با اشاره به تغییرات اقلیمی بی‌سابقه اخیر گفت: در مقایسه فصلی بارش ها، میزان بارشهای سالجاری بسیار کاهش پیدا کرده است در صورتیکه نیمه‌ دی‌ماه سال ‌گذشته، کوه‌های شمیرانات از پوشش برف کامل برخوردار بود. ولیکن با توجه به گذشت ۲۰ روز از فصل زمستان شرایط اقلیمی منطقه، بدون بارش و بهاری است. این شرایط در تاریخ آبی منطقه یک، بصورت خاص رخ داده  و موجب شده است میزان آب پشت سدها بسیار پایین‌تر از سطح نرمال قرار گیرد.

عزالدین افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، فشار آب شبکه گاه تعدیل می‌شود اما متاسفانه برخی مشترکان  با اختلال در شبکه‌ توزیع آب خسارتهایی را برای ما و سایر مشترکان ایجاد می نمایند.  در این خصوص پرونده های حقوقی تشکیل و از سوی مراجع قضایی پیگیری لازم بعمل آمده است.

سرهنگ ضرومی سرکلانتر یکم پلیس تهران بزرگ ضمن تاکید بر اهمیت همکاری‌های دوطرفه گفت: کمبود منابع آبی موضوع بسیار مهمی است که مدیریت آن نیازمند همکاری‌ بسیار از سوی ارگان‌ها و نهادهای سازمانی است؛ از این رو موارد مرتبط با شرکت‌های آب و فاضلاب در اولویت کاری این نهاد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *