دومین جلسه ستاد راهیان نور راه‌آهن برگزار شد

با حضور مدیرعامل راه آهن و مسئولین بسیج دانشجویی هشت دانشگاه برتر تهران دومین جلسه ستاد راهیان نور راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ دکتر سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این جلسه با بیان اینکه اردوهای راهیان نور انسان ساز و تمدن‌ساز است گفت: همانطور که مجموعه راه آهن در هشت سال دفاع مقدس، نقش محوری در لجستیک جنگ ایفا کرده است، تلاش می‌کنیم که با تمام ظرفیت موجود در راستای افزایش ایمنی و رفاه اردوهای راهیان نور و بویژه دانشجویان گرانقدر بکوشیم.

دکتر صالحی افزود: ان شاءالله به نحوی عمل می کنیم که دانشگاه های نخبه پرور، در این مسئله دغدغه تهیه بلیت قطار نداشته باشند و تمام توان و تلاش خود را برای تعمیق محتوای برنامه‌های سفر بگذارند. البته لازم است عزیزان با هماهنگی با یکدیگر، تاریخ‌ها را به نحوی تنظیم کنند که در روزهای خاص تجمع تقاضا نباشد تا هم امکان ارائه بلیط و همچنین سایر امکانات مد نظر برای آنها فراهم گردد.

همچنین در این نشست مسئولان بسیج دانشگاه های شریف، تهران ، علم و صنعت، امیرکبیر، شهید بهشتی، خواجه نصیر، علامه طباطبایی و امام صادق (ع) ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و نگاه دغدغه مندانه مسئولین راه‌آهن به فناوری نوین راهیان نور در جنگ نرم، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

شایان ذکر است سال گذشته راه آهن با اختصاص بیش از پنجاه رام قطار فوق العاده در اسفند ماه تعداد صندلی‌های قطار از مبدا تهران و مشهد به مقصد اهواز و خرمشهر و بالعکس را با افزایش حدودا دو برابری به بیش از ۱۵۰ هزار صندلی رسانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *