انتصاب مدیران جدید سازمان منطقه آزاد ماکو

طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو پنج مدیر جدید این سازمان منصوب شدند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو؛ حسین گروسی طی احکام جداگانه مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان، سرپرست مدیریت محیط زیست ، سرپرست اداره کل توسعه تجارت، سرپرست مدیریت امور بازرگانی و سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری، بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو را منصوب کرد.

بنابر این گزارش حسین گروسی با صدور حکمی عباس علیزاده را به عنوان سرپرست اداره‌کل حراست این سازمان منصوب کرد و با اهدای لوح از خدمات حسن صدرایی مهر قدردانی نمود.

همچنین رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، با صدور حکمی آیلا قلیزاده را به عنوان سرپرست مدیریت محیط زیست این سازمان منصوب نمود و از زحمات خانم آیدا نوری تقدیر کرد.

آیلا قلیزاده اهل منطقه آزاد ماکو و لیسانس گرایش جغرافیا و برنامه ریزی روستایی ، و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا با گرایش ژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی و دارنده ۶ مقاله علمی و پژوهشی می باشد.

وی فارغ التحصیل از دانشگاه تربیت معلم تهران و رتبه ٩ دکتری کشوری بوده و و دارای سوابق کاری از جمله: سابقه تدریس در دانشگاههای پیام نور ماکو ،شوط و چالدران، کارشناس اجتماعی و کارشناس امورشهری و روستایی سازمان و کارشناس مشورتی هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

حسین گروسی با صدور حکمی اصغر قربان پور را به سمت سرپرست اداره کل توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب نمود و از زحمات نادر انصاریان تقدیر کرد.

اصغر قربان پور متولد سال ۱۳۵۹ و بومی منطقه آزاد ماکو و دارنده کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، بازاریابی و صادرات دانشگاه تهران است.

وی دارای کارشناسی امورگمرکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو بوده و از سوابق وی می توان به : کارشناس و رئیس امور گمرکی سازمان منطقه آزاد ارس و همچنین مدیر گمرک پلدشت و رئیس اداره ارزش و صادرات گمرک ماکو را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

با حکم حسین گروسی نوید پیر مراد به سمت سرپرست مدیریت امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد و از زحمات علی قنبری تقدیر بعمل آمد.

نوید پیرمراد متولد شهرستان ماکو و دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و کارشناسی مدیریت صنعتی است.

وی سوابق کارشناس امور گمرکی،‌ کارشناس عملیات گمرکی، کارشناس بازرگانی، کارشناس مسئول صدور مجوز های فعالیت اقتصادی، عامل نظارت بر اجرای طرح های سرمایه گذاری و مسئول هیات رسیدگی و بازرسی از اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف منطقه آزاد ماکو را در کارنامه خود دارد.

همچنین حسین گروسی با صدور حکمی فرزاد نقی پور را به سمت سرپرست مدیریت جذب سرمایه گذاری، بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب نموده و از زحمات آرش یوسف زاده تقدیر کرد.

فرزاد نقی پور دارای لیسانس مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی با گرایش بازرگانی بین الملل می باشد.

وی مسلط به زبان انگلیسی بوده و با سابقه ۱۰ سال حضور در سازمان بعنوان کارشناس و کارشناس مسئول حوزه سرمایه گذاری فعالیت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *