هدف والای فولاد مبارکه؛ تبدیل اصفهان به قطب نوآوری و فناوری کشور

در جریان گشایش مرکز نوآوری و دفتر همکاری فولاد مبارکه در دانشگاه اصفهان، اقدامات گسترده‌ای در راستای استراتژی محوری این شرکت انجام شد. این مراکز نوآوری با هدف تعامل و ارائه راه حل برای چالش‌های صنعت فولاد، از ظرفیت علمی ارزشمند اساتید و نخبگان بهره‌مند شده و تمرکز توانمندی‌های دانشگاه را در یک محل گردآوری کرده‌اند تا به حل چالش‌های صنعت کمک کنند.

 به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ زیرساخت‌های ایجاد شده به منظور تبدیل اصفهان به قطب نوآوری و فناوری کشور، شامل ایجاد مراکز توسعه نوآوری در دانشگاه‌ها، بررسی بیش از ۱۲۰۰ پایان‌نامه، تخصیص گرنت‌های دانشگاهی به دانشجویان و اساتید، و گشایش ۵ مرکز نوآوری با سرمایه‌گذاری و همت فولاد مبارکه و همکاری با دانشگاه‌ها می‌باشد.

مراحل طرح و ایده در نظام نوآوری فولاد مبارکه شامل ایده و طرح اولیه، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های دانشگاهی است. با تصویب بیش از ۸۵ گرنت در دانشگاه اصفهان با حمایت فولاد مبارکه، این ایده‌ها به مرحله عملیاتی شدن و در فرایند شتاب‌دهی (MSTID) قرار گرفته‌اند. در این مسیر، استفاده از فناوری‌های نوین مانند فولاد سبز و بهره‌گیری از منابع کم‌عیار در فرایند تولید فولاد نیز از جمله دستاوردهای این نظام نوآوری محسوب می‌شود.

تجارت گردان | فولادینفو / هدف والای فولاد مبارکه؛ تبدیل اصفهان به قطب نوآوری و فناوری کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *