ضرورت انتقال دستاوردهای فولاد مبارکه با زبان علمی و تخصصی به مردم، خواص و دانشگاهیان

حجت‌الاسلام مسعود عالی، استاد حوزه و دانشگاه، در بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه به تأکید بر نقش امیدآفرین این شرکت در جامعه پرداخت. ایشان اظهار کردند: حقیقتاً، بدون تعارف، امیدآفرینی در جامعه، مهم‌ترین نقش فولاد مبارکه است و این شرکت شعار ‘ما می‌توانیم’ را به عمل تبدیل کرده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ حجت‌الاسلام عالی به دستاوردهای مثبت فولاد مبارکه اشاره کرد و تاکید کرد که بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها به سرعت به ثمر رسیده‌اند. ایشان بیان کردند که فولاد مبارکه به تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز خود در حوزه انرژی پرداخته و پروژه‌های جدیدی نیز در دست احداث است.

حجت‌الاسلام عالی تأکید کرد که موفقیت‌های شرکت‌های مانند فولاد مبارکه باید به مردم و خواص، به‌خصوص اساتید دانشگاه‌ها و فرهیختگان معرفی شود.

وی به نگاه اجتماعی و مسئولیت‌پذیرانه فولاد مبارکه اشاره کرد و افزود: نگاه فولاد مبارکه به مسائل صرفاً نگاه انتفاعی نیست، بلکه نگاه ایجاد اشتغال و ارائه دیگر خدمات اجتماعی به مردم را دارد و این در حالی است که ذاتاً چنین وظیفه‌ای ندارد. او با ابراز اینکه دغدغه‌های فولاد مبارکه مردمی و ملی هستند، این مسئله را به عنوان یک الگوی برای صنایع و شرکت‌های دیگر در کشور نیز مطرح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *