بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس

مهندس محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس؛ در این بازدید که دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت نیز حضور داشتند، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان فعالیت های بخش های مختلف کارخانه صبا فولاد خلیج فارس به عنوان نخستین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در کشور و همچنین روند اجرای طرح توسعه این کارخانه، قرار گرفت.

در ادامه نیز نشستی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس برگزار شد و دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با حضور در این نشست، گزارشی از اقدامات و عملکرد و درخواست های این شرکت را مطرح کرد.

گفتنی است؛ صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *