اقدامات کمی و کیفی شهر فرودگاهی جهت ارتقا خدمات فرودگاهی به عنوان پیشانی کشور

همزمان با دومین روز از هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته ، سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور در نشست خبری در پاسخ به سوالات اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های کوتاه و بلند مدت شهر فرودگاهی برای ارتقا کیفیت خدمات فرودگاهی اظهار داشت: از ابتدای آغاز بکار فرودگاه امام خمینی(ره) تنها اقدامات صورت پذیرفته در جهت بهسازی روزمره بوده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)؛ چلندری با بیان این نکته که تمامی برنامه ها در جهت ارتقا سطح کیفی مستلزم توسعه زیرساخت‌ها است، اظهار داشت: ترمینال سلام که از ابتدای دولت هشتم در دستور کار بوده و در دولت دوازدهم به صورت نیمه کاره شروع بکار کرد، به دلایل وجود مشکلات زیرساختی مورد بهره‌برداری قرار نگرفت ، با عزم و اراده دولت سیزدهم کار آماده سازی ترمینال به اتمام رسیده و با همکاری تمامی ارگان‌ها مورد استفاده قرار گرفت.

با اختصاص ترمینال سلام به پروازهای زیارتی میزان یک میلیون مسافر از حجم شش میلیونی مسافر شهر فرودگاهی به این ترمینال منتقل شد. که امروزه در ترمینال سلام درحال ارائه خدمات در سطح بین‌المللی می‌باشیم.

وی اعلام داشت: همچنین در ترمینال یک اقدام به کاهش ایستایی و حذف موانع ایجاد کننده ایستایی نمودیم. همچنین مطابق مطالعات کلی و بهسازی ترمینال یک میزان پذیرش مسافر به ۱۰ میلیون خواهد رسید.

توسعه ترمینال یک با افزایش ظرفیت در طبقه صفر و تراز هشت ترمینال صورت خواهد پذیرفت که در این اقدام حدود ۱۲ الی ۱۶ هزار متر به فضای ترمینال افزوده می‌شود.

چلندری در پایان با اشاره به اقداماتی که در خصوص بهسازی ترمینال یک صورت خواهد پذیرفت، نوید ارائه خدمات در سطح بین‌المللی را به مسافران داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *