بانک ملی ایران به استقبال همکاران جدید خود رفت

جلسه همگرایی، هم افزایی، برنامه های راهبردی و سیاست گذاری انتقال شعب موسسه نور به بانک ملی ایران به صورت حضوری و وبیناری با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران ،اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات کل ، امور شعب و جمعی از همکاران شعب انتقالی موسسه نور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ؛ دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک در این همایش ضمن خوش آمد گویی به همکاران شعب  موسسه  نور به بانک ملی ایران گفت: ما در راستای نیل به اهداف عالی بانک به تجربه، تخصص و توانمندی شما نیاز داشتیم و می توانید با یک کار تیمی و تلاش مضاعف در تحقق اهداف عالی بانک یاری رسان باشید. 

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: قطعا در موضوع انتقال  این موسسه مسائل امنیتی، خدمات رسانی شایسته و رضایت خاطر سپرده گذاران مطرح است که با تعامل سازنده و برنامه ریزی هایی که در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و بانک ملی ایران اجرایی شد، دغدغه و نگرانی خاصی در اجرای این پروژه ایجاد نشد که بخشی از اجرای موفق این پروژه و رضایت مندی مشتریان مرهون تلاش همکاری کارکنان این موسسه به بانک ملی ایران بوده است. 

دکتر نجارزاده گفت: برند و جایگاه  بانک ملی ایران در داخل و در عرصه بین المللی خاص و ویژه است و این بانک همواره در تمام عرصه ها و حوزه ها نقش آفرین بوده . جدای از سازمان هایی که از بانک ملی خلق شدند از جمله بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه خیلی از اولین ها در بانک ملی اتفاق افتاده است در نتیجه همکاران جدید به مجموعه معظمی پیوستند.  

دکتر حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران : در این همایش با اشاره به جایگاه این بانک در بخش تامین مالی پروژه های زیر بنایی، روبنایی، تجاری، مسئولیت های اجتماعی مانند تسهیلات فرزندآوری، ازدواج، اشتغال و … گفت:  حضور همکاران جدید در خانواده بزرگ بانک ملی ایران باید بارویکرد خدمت رسانی به مردم و پیشبرد اهداف عالی بانک باشد. 

معاون شعب بانک ملی ایران در ادامه گفت: به این نکته توجه داشته باشید که وظیفه ما در بانک ملی ایران حفظ برند 95 ساله این بانک است، توان و قدرت و عظمت و امتیاز ما مشتریان ماست و باید خدمت رسانی شایسته ای به مشتریان داشته باشیم. با حضور شما در بانک با توجه به ظرفیت هایی که در بانک وجود دارد و تخصص و توانمندی های شما  باید شاهد ایجاد ظرفیت های مثبتی در شاخص های ترازنامه ای و عملکردی باشیم.

در پایان این مراسم حامد رضا فقیهیان رییس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران نیز در پایش عملکرد شعب انتقالی موسسه نور و ارائه برنامه های راهبردی در حوزه عملکرد شعب و پتانسیل هایی که با تغییر برند در این شعب فعال خواهد شد و همچنین نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان توضیحاتی ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *