104 طرح و پروژه پست بانک ایران در بیست و هشتمین سالگرد فعالیت بانک افتتاح می‌شود

به مناسبت اول دی ماه و آغاز بیست و هشتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، طی مراسمی با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی، 104 طرح و پروژه بانک با سرمایه گذاری معادل 2.467.061 میلیون ریال در سراسر کشور بهره برداری می‌شود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ؛ در این مراسم که صبح روز چهارشنبه 29 آذرماه سال 1402 در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، طرح‌ها و پروژه‌های 22 استان کشور که برای 446 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

تجهیز، بازسازی و افتتاح 75 باجه‌ بانکی روستایی، 27 طرح و پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی با سرمایه‌گذاری منابع داخلی بانک، صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی و تجهیز و بازسازی دو شعبه پست بانک ایران، در این مراسم بهره‌برداری می‌شود.

این طرح ها در استان‌های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و  شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، کردستان، قزوین، قم، لرستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، فارس، مرکزی، همدان و یزد رونمایی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *