اسنپ همواره به دنبال راههایی است که تجربه سفر امن و رضایتبخشی را برای مسافران فراهم کند.
به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی اسنپ ؛ بررسی و پیگیری گزارشهای کاربران در نظرسنجی پایان سفر یکی از راههایی است که میتواند در رضایت تمامی کاربران از اسنپ اثرگذار باشد؛ به ویژه در مواردی که به امنیت سفر مربوط میشوند؛ مثل مغایرت راننده- خودرو با مشخصات ثبت شده در اپلیکیشن.
اسنپ به تازگی سرویسی برای پیگیری دقیقتر و سریعتر گزارش کاربران درباره عدمتطابق راننده با مشخصات اپلیکیشن طراحی کرده که در حال حاضر به طور آزمایشی در شهرهای اهواز، شیراز، تبریز و تهران فعال شده است.
با این قابلیت جدید هر زمان که کاربر مسافری پس از پایان سفر متوجه متفاوت بودن راننده با مشخصات ثبت شده در اپلیکیشن شود و در بخش نظرسنجی سفر؛ گزینه «مغایرت راننده» را به عنوان یک امتیاز منفی انتخاب کند؛ تیم امنیت سفر آن را پیگیری خواهد کرد.
البته این نکته امنیتی در سفر با تاکسیهای اینترنتی را به خاطر داشته باشید که همیشه باید قبل از سوار شدن به هر وسیله نقلیهای، پلاک خودرو، مدل خودرو و عکس راننده را بررسی کنید. اگر هر کدام از اینها با آنچه در مشخصات سفر شما در اپلیکیشن مغایرت داشت؛ سفرتان را لغو کنید، اما اگر در پایان سفر متوجه این مغایرت شدید؛ در صفحه نظرسنجی سفر با انتخاب گزینه «مغایرت راننده» این مورد را به اسنپ گزارش دهید.
تمامی گزارشها بررسی و در صورت صحت مورد گزارش شده پیگیریهای آتی برای جلوگیری از تکرار انجام سفر با راننده یا خودروی ثبت نشده انجام خواهد شد و پیامی مبنی بر دریافت گزارشتان برای شما ارسال خواهد شد. بازخورد شما به ما کمک میکند ایمنی و کیفیت سفرها را افزایش دهیم و گامهای موثری برای بالا بردن دقت در فرآیند تطبیق مشخصات سفر برداریم .